یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سریع ترین درمان های برق زدگی چشم در خانه

عکس, سریع ترین درمان های برق زدگی چشم در خانه

اگر چشمان شما در زمان جوشکاری یا به دلایل دیگر دچار برق زدگی شده است می توانید از این درمان های سنتی و خانگی استفاده نمایید.برق زدگی چشم آسیبی موقت بوده و باعث بروز سرگیجه نمی‌شود. اگر شما به علت جوشکاری دچار برق زدگی چشم شده اید و سرگیجه دارید، این حالت ناشی از دود و گاز‌های جوشکاری است.

چای کیسه‌ای : . چای کیسه‌ای مصرف شده را درون یخچال گذاشته تا خنک و کمی خشک شود.۲. سپس، آن را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی چشم آسیب دیده خود قرار دهید.۳. این کار را دو بار در روز انجام دهید. بهتر است از چای سبز یا چای بابونه استفاده کنید.

موز :

موز را کاملا له کنید. چشمان خود را بسته و موز له شده را به مدت ۳ الی ۵ دقیقه روی پلک‌های تان بگذارید. سپس، چشم‌ها را به آرامی با آب بشویید. این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید.

سیب زمینی 

سیب زمینی  را پوست گرفته و رنده کنید. حوله را خیس کرده و سپس آن را بچلانید تا آبش گرفته شود.. سیب زمینی رنده شده را درون حوله ریخته، آن را بسته و به مدت چند دقیقه در یخچال بگذارید. سپس، دراز کشیده و به مدت ۱۵ دقیقه، حوله را روی چشمان خود قرار دهید. این کار را دو بار در روز انجام دهید.

خیار
خیار خاصیتی خنک کننده داشته و به تسکین خشکی، خارش و درد اطراف چشم کمک می‌کند. برش‌های خیار را ابتدا برای چند دقیقه در یخچال بگذارید. سپس، آن‌ها را به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه روی چشمان‌تان قرار دهید. این کار را دو یا سه بار در روز انجام دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر