یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سفید کردن زانو قوزک پا و آرنج با درمان های خانگی و لیزر

عکس, سفید کردن زانو قوزک پا و آرنج با درمان های خانگی و لیزر
درمان های خانگی و نوین در کلینیک های زیبایی برای از بین بردن سیاهی زانو ها و آرنج را در این پست مشاهده می کنید. درمان های خانگی نیاز به صبر و حوصله و مداومت دارند اما درمان های مخصوص در کلینیک های زیبایی هزینه بر تر هستند.( بهتر است در هفته فقط از دو روش استفاده کنید.)

درمان های خانگی رفع تیرگی آرنج و زانو و قوزک پا :

خیار:با توجه به اینکه خیار خواص سفید کنندگی دارد می توان آن را به عنوان یکی از بهترین و موثرترین درمان های خانگی برای رفع سیاهی قوزک پا، آرنج و سر زانو استفاده کرد. خیار حاوی مقادیر بالای ویتامین C و ویتامین A است که پوست شما را مرطوب می کند و به از بین رفتن سلول های مرده پوست کمک می کند.به مدت ۱۵ دقیقه قطعات خیار را بر روی محل مورد نظر خود ماساژ دهید، بگذارید ۵ دقیقه بماند و سپس با آب سرد خوب بشویید. هم چنین می توانید برای اثر بخشی بیتر هر روز مقدار مساوی آب خیار و آب لیمو ترش تازه را با هم مخلوط کنید، این ترکیب را بر روی زانو ها و آرنج خود بمالید و بگذارید ۲۰ دقیقه بماند سپس با آب سرد بشویید.
ماسک سرکه سیب و ماست:محتوای غنی از اسید استیک در سرکه و اسید لاکتیک در ماست به رفع سیاهی آرنج و زانو کمک کرده و پوست را درخشان تر می کند.۱ قاشق غذاخوری ماست و ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط کنید و آن را بر روی آرنج و زانو بمالید، بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.این ماسک را ۳-۴ بار در هفته استفاده کنید تا زودتر نتیجه بگیرید.
 آلوئه ورا و شیر : آلوئه ورا حاوی مواد تشکیل دهنده ای است که باعث آبرسانی پوست شده و پوست را مرطوب می کند، علاوه بر این دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی بوده و به پاکسازی پوست هم کمک می کند.ترکیبی از آلوئه ورا و شیر یک روش ساده و مفید برای درمان سیاهی آرنج و زانو محسوب می شود.مقادیر مساوی ژل آلوئه ورا و شیر را با هم ترکیب کنید و آن را بر روی پوست بمالید، بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد آن را با آب گرم بشویید.ژل آلوئه ورا را از برگ های آن جدا کنید و بر روی آرنج و زانو بمالید، بگذارید ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.
زردچوبه: طبیعی ترین روش درمان سلول های مرده پوست زانو و آرنج می باشد، زردچوبه حاوی مقادیر بالای کورکومین است که باعث کاهش تولید بیش از حد ملانین که یکی از عوامل ایجاد سیاهی آرنج و زانوست، آن را درمان می کند.۱ قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را با ۱ قاشق چای خوری شیر و ۱ قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید و آن را بر روی نواحی تیره بمالید و خوب ماساژ دهید، بگذارید تا خشک شود و سپس آن را با آب گرم بشویید.

درمان های پیشرفته سیاهی سر زانو ها و آرنج و قوزک پا :

درمان با لیزر در طی چند جلسه و با در نظر گرفتن شدت تیرگی پوست بیمار انجام می شود. قسمت هایی که تیرگی بیشتری دارند ابتدا لایه ی رویی پوست که تجمع رنگدانه و سلول های مرده در آن زیاد است؛ برداشته خواهد شد. انرژی امواج لیزر به ملانین پوست برخورد کرده و باعث جداشدن آن می شود. با توجه وضعیت رنگ پوست بیمار متفاوت است اما ممکن است بین ۳ تا ۵ جلسه ( یا حتی بیشتر) متغیر باشد. جلسات معمولا به صورت ماهانه تنظیم می شود.
لیزر فرکشنال CO2(مونالیزا): سریع روش درمانی است که در این روش پرتو های لیزر به پوست تابانده می شود تا با لایه برداری سطح رویی پوست سبب روشن شدن رنگ آن و رفع سریع سیاهی زانو، رفع تیرگی قوزک پا و دیگر نواحی تیره پوست شود.تنها عارضه ای که ممکن است در این روش دیده شود؛ بروز التهاب، تورم و قرمزی است که گذرا هست. این عوارض در درصد کمی از مراجعین بروز می کند و پس از ۲-۳ روز از بین خواهند رفت.هزینه سفید سازی زانو و آرنج با لیزر به عنوان بهترین راه سفید کردن زانو و آرنج بستگی به شدت تیرگی و تعداد جلسات دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر