یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سنتی و قطعی ترین روش درمان سردی مثانه و تکرر و تقویت آن

عکس, سنتی و قطعی ترین روش درمان سردی مثانه و تکرر و تقویت آن

سردی مثانه و ضعیف شدن آن منجر می شود که شما دچار تکرر ادرار شوید. در این پست به شما نسخه ی قدرتمند درمان این مشکل را در طب سنتی را قرار داده ایم .

برای این درمان شما نیاز به شیر و زردچوبه دارید.

روش تهیه معجون درمان سردی و ضعف مثانه :

یک قاشق چایخوری زردچوبه را در یک فنجان شیرداغ حل کرده و پس از اینکه کمی از داغی آن کاسته شد بامقداری عسل شیرین کنید و شبها قبل از خواب میل نمایید.

 بسته به مزاج بیمار مقدار زردچوبه و شیر متغیر بوده حتی میتوان بجای شیر از شیربادام نیز استفاده کرد، همچنین میتوان به ترکیب فوق یک قاشق چایخوری روغن نارگیل افزود.

خواص دیگر این معجون :

نوشیدنی شیر و زردچوبه سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها است که برای بدن بسیار مفید است. در واقع زمانی‌که نوشیدنی شیر و زردچوبه می‌خورید، رادیکال‌های آزاد بدن خنثی می‌شوند و از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها در امان می‌مانید.

نوشیدنی شیر و زردچوبه خاصیت ضد التهابی دارد و به دفع سموم و باکتری‌های بدن کمک می‌کند. همچنین شیر و زردچوبه طبع گرمی دارد، برای دستگاه تنفسی بدن مفید است و گرفتگی‌هایی را که در ریه ایجاد می‌‎شود، رفع می‌کند.اگر آسم دارید جالب است بدانید، مصرف شیر و زردچوبه برای بهبودی این بیماری بسیار مفید است.

زخم معده و آرتروز دو بیماری شایعی هستند که در اثر ملتهب شدن بدن ایجاد می‌شوند. مصرف ‎شیر زردچوبه به دفع سموم بدن کمک می‌کند و مانع از ابتلا به این بیماری‌ها می‎شود. همچنین اگر کمردرد شدید دارید، مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه را جدی بگیرید.

کی دیگر از خواص شیر و زردچوبه کمک به بهبودی تورم مفاصل است.در واقع مفاصل در اثر مشکلات مختلف متورم می‌شوند و درد سختی ایجاد می‌کنند که برای رفع آن، نوشیدنی شیر و زردچوبه به شما کمک می‌کند.مصرف این نوشیدنی انعطاف پذیری مفاصل را بالا می‎برد و به تقویت عضلات کمک می‌کند.

شیر و زردچوبه هر دو منبع کلسیم هستند. اگر در طول روز کارهای سنگین انجام می‌دهید و استخوان‌ درد دارید، مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه به حفظ سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و درصد پوکی استخوان را به حداقل می‎رساند.

شیر و زردچوبه به دلیل آن‌که سرشار از آمینو اسید است به راحت خوابیدن کمک بسیاری می‌کند.همچنین مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه اتصالات مغز را افزایش می‌دهد و درصد ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می‌دهد.

مصرف نوشیدنی شیر و زردچوبه مشکلات پوستی را به حداقل می‎رساند و به زیبایی پوست و شفافیت آن کمک می‌کند. همچنین نوشیدنی شیر و زردچوبه برای رفع جوش‌های صورت، چین و چروک و رفع آکنه مفید است.

مصرف شیر زردچوبه بیماری‌های قلبی را که در اثر التهاب و مشکلات قلبی عروقی به وجود می‌آیند، به حداقل می‌رساند. همچنین نوشیدنی شیر و زردچوبه برای افرادی‌که در معرض سکته‎ی قلبی قرار دارند، مفید است.

در روش درمانی دیگر شما می توانید شربت سردی مثانه را از عطاری ها خریداری کنید. این شربت از زیره، کندر، هلیله سیاه، گل ارمنی، طباشیر و… تشکیل شده است. موارد مصرف تکرر و بی اختیاری و شب ادراری، برخی عفونت های ادراری. مزاج آن گرم و خشک است. نحوه مصرف صبح ناشتا و شب قبل از خواب ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری.وزن این محصول با بسته بندی حدود ۳۵۰ گرم میباشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر