یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سه تا از بهترین ماسک های آبرسان مو جهت تقویت

عکس, سه تا از بهترین ماسک های آبرسان مو جهت تقویت
قوی ترین ماسک آبرسان برای موهای خشک و وز ماسکی است که در زیر به شما معرفی می کنیم. برای تهیه ی آن به سرکه سیب ( دقت کنید سرکه سیب باشد نه سرکه سفید) یک قاشق غذا خوری ، تخم مرغ تازه یک عدد و عسل اصل  یک قاشق چای خوری نیاز دارید .  این یک روش عالی برای آبرسانی است که باعث درخشش و تغذیه موها می شود. در یک کاسه همه مواد رو ترکیب کنید. بسته به بلندی موی شما می توانید مواد لازم را دو برابر یا نصف کنید. قبل از آبکشی بگذارید ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی موهایتان بماند. این ماسک یک درمان مغذی است که بر روی انواع مو موثر می باشد.

ماسک دوم

این ماسک علاوه بر آبرسانی باعث براق شدن موها نیز می شود. برای درست کردن آن به مقدار مساوی عسل با سرکه سیب و روغن نارگیل ( از هر کدام حدود یک قاشق غذا خوری ) را با هم ترکیب کرده و روی موهای مرطوب بمالید و بگذارید حداقل ۲۰ دقیقه بماند و سپس آن را با شامپو بشویید برای ترکیب برای انواع مو عالی است .

ماسک سوم

برای آبرسانی و رفع خشکی موها از ماسک دانه ی شنبلیله استفاده کنید. این ماسک سبب آبرسانی به موهای خشک و آسیب دیده می شود.
مواد لازم:
دانه ی شنبلیله ۵۰ گرم
ماست چهار قاشق غذاخوری
روغن زیتون چند قطره
عسل مقداری
دستورالعمل:برای تهیه این ماسک ۵۰ گرم دانه ی شنبلیله یک شب در آب بخیسانید، سپس دانه های خیس شده راکوبیده تا خمیری شکل شوند. به دانه های کوبیده شده شنبلیله چهار قاشق غذاخوری ماست، چند قطره روغن زیتون و مقداری عسل بیافزایید و مواد را با هم ترکیب کنید، سپس این ترکیب را به پوست سر و موهایتان بمالید و موها را با یک کلاه بپوشانید. اجازه دهید این ترکیب ۴۵ دقیقه روی سرتان باقی بماند سپس با یک شامپوی ملایم موها را بشویید. این ماسک را دوبار در هفته امتحان کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر