یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

سوپ گولاش با فوت کوزه گری اش

عکس, سوپ گولاش با فوت کوزه گری اش

برای درست کردن این سوپ خوشمزه ی  مجارستانی به اسم گولاش به گوشت گوساله ، پودر زیره سیاه،سیب زمینی و گوجه فرنگی نیاز دارید. سوپ گولاش یک غذای نونی خوشمزه است و با نان برشته یا نودل سرو می‌شود.

بهتر است قبل از اضافه کردن گوجه فرنگی‌ها، روی آنها مقداری آب جوش بریزید و پوست آنها را بگیرید.نمک را در مراحل پایانی و بعد از پخت گوشت اضافه کنید.اگر می‌خواهید اصالت سوپ گولاش را حفظ کنید، آن را در قابلمه چدنی بپزید.سبزی‌هایی مانند آویشن و پونه طعم سوپتان را متحول می‌کنند. می‌توانید از آنها هم در طرز پخت سوپ گولاش استفاده کنید.

مواد لازم برای طبخ این سوپ:

هویج: ۳ عدد متوسط …………………گوجه فرنگی: ۳ عدد متوسط

فلفل دلمه‌ای قرمز: ۲۰۰ گرم ………………سیر: ۲ حبه

گوشت گوساله خورشتی: ۴۵۰ گرم …………..آب جوش: ۲ تا ۳ لیوان دسته‌دار فرانسوی

سیب زمینی: ۴۰۰ گرم …………………پیاز: ۲ عدد متوسط

پاپیرکا: ۳ قاشق غذا خوری ……………….پودر زیره سیاه: ۱ قاشق غذا خوری

آموزش:

گوشت گوساله را مکعبی خرد کنید و بشویید. پیاز را نگینی و دو حبه سیر را له کنید و در قابلمه‌ای با گوشت گوساله تفت دهید. بعد از ۲ دقیقه، فلفل قرمز، پودر زیره سیاه و پاپیریکا را اضافه کنید و به هم بزنید.

آب جوش را به مواد درون قابلمه اضافه کنید و اجازه دهید به مدت یک ساعت بپزد.سیب زمینی و گوجه فرنگی‌‌ها را به همان اندازه‌ گوشت‌ها خرد کنید و با فلفل دلمه‌ای و هویج به مواد داخل قابلمه اضافه کنید. اندازه یکسان و هماهنگ مواد غذایی، باعث زیبایی غذای شما خواهد شد.برای غلیظ‌تر شدن سوپ گولاش، آرد را در کمی آب حل کنید و به آن اضافه کنید. می‌توانید از اسپاگتی هم استفاده کنید و در ۱۰ دقیقه پایانی به سوپتان اضافه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر