یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

سیاهی پشت گردن تمام دلایل و درمانهای خانگی

عکس, سیاهی پشت گردن تمام دلایل و درمانهای خانگی

در این پست از یاس فان دلایل سیاه شدن پشت گردن و درمان های خانگی آن را برای شما قرار داده ایم. در صورتی که سیاهی گردن شما بر اثر آفتاب سوختگی نباشد می تواند به یکی از دلایل زیر رخ بدهد :

اختلالات هورمونی

بیماری های پوستی

دیابت

ژنتیک

سندروم تخمدان پلی کیستیک

عدم رعایت بهداشت

کاهش وزن سریع

افزایش وزن ناگهانی

اختلالات هورمونی

بیماری های پوستی

درمانهای خانگی رفع این مشکل :

شستشوی روزانه پوست تیره شده به همراه آب و صابون قدم اول است . قدم دوم استفاده از ماسکها و اسکراپهایی که به شما آموزش می دهیم.

ماسک‌جوش شیرین
جوش شیرین یکی از اسکراب های بسیار طبیعی به حساب می اید و می تواند در لایه برداری بسیار موفق تر از سایر مواد عمل کند. استفاده از ماسک جوش شیرین بسیار ساده می باشد و شما می توانید با استفاده از یک قاشق غذاخوری نمک و یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و همچنین یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و ترکیب آن ها پوست گردن خود را سفیدتر نمایید. این ماسک حداقل ۲۰ دقیقه باید روی پوست شما بماند تا بتواند تاثیرات خود را اعمال کند.

آلوئه ورا
آلوورا یکی از گیاهان پرکاربرد و محبوبی می باشد که می تواند به روشن شدن پوست بدن کمک کرده و اگر می خواهید سیاهی دور گردن خود را از بین ببرید استفاده از ماسک آلوئه ورا بسیار ساده و راحت می باشد و کافی است مقداری از ژل آن گیاه را روی ناحیه سیاه شده بمالید و کمی ماساژ دهید و بگذارید به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست گردن شما بماند و بعد پوست خود را با استفاده از آب بشویید. استفاده از این کار روزانه بسیار مفید بوده و می تواند سیاهی گردن شما را از بین ببرد.

ماسک‌ خیار
خیار نیز یکی از گیاهان مناسب برای روشن سازی و مرطوب کردن پوست می باشد از این رو شما می توانید با استفاده از آن سلول های مرده پوست خود را از بین برده و به درخشان تر شدن آن ها کمک کنید. برای این کار کافی است یک عدد خیار را رنده کرده و آن را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوستتان بماند بعد می توانید پوست خود را با استفاده از اب و صابون بشویید.

آب لیمو
لیمو دارای ماده به نام اسید سیتریک می باشد زیرا این ماده می تواند به روشن تر شدن پوست کمک نماید از این رو یکی از سفید کننده های بسیار طبیعی به حساب می آید و علاوه بر آن با وجود داشتن ویتامین c می توانید به زیبا تر و شفاف تر شدن پوست خود کمک کنید‌ یادتان باشد که استفاده روزانه از این روش بسیار ساده و راحت می باشد و کافی است مقداری از اب لیمو را روی گردن خود بزنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر