یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

شامپوهای ضد قارچ قوی و درمان قارچ سر

عکس, شامپوهای ضد قارچ قوی و درمان قارچ سر

بهترین شامپوها و درمان های قارچ سر را برای شما در این پست از یاس فان قرار داده ایم.شامپو ضد قارچ مختص کسانی است که با شوره، پوسته ریزی و طاسی نقطه‌ای درگیر هستند. مصرف بیش از حد و پیشگیرانه این محصولات باعث خشکی مزمن پوست و بروز علائم ازدیاد حساسیت می‌شود.برای بانوان عوارض استفاده از شامپو ضد قارچ و ضد شوره بیش‌تر است. خشکی بیش از حد موها را مستعد پیچش و موخوره می‌کند. خیلی از عوارض شامپو ضد قارچ مدت‌ها باقی می‌مانند و برای درمان آن‌ها راه قطعی وجود ندارد.

*شامپو ضد شوره مو وانشان مدل خرگوشک نقره ایی:وانشان برند ایرانی قدرتمند در زمینه تولید محصولات رفع شوره،خارش، پوسته سر و قارچ است. این محصول با عصاره گیاهانی همچون حنا،خرگوشک،گزنه، مورد و سایر ترکیبات گیاهی غنی شده است.

*پن مایع کلینیک مدل ضد باکتری و ضد قارچ:پیروکتون اولامین پایه اصلی پن مایع ضد قارچ کلینیک را تشکیل می‌دهد. این ترکیب شامپو بدن ضد قارچ بوده که در درمان تینا ورسیکالر و مالاسزیا موثر گزارش شده است. در این محصول از شیرین بیان نیز استفاده شده که عصاره اصلی آن حاوی گلابریدین است. گلابریدین در درمان لک‌های پوستی و همچنین بهبود آسیب پوستی در اثر اسکار آکنه بسیار موثر بوده است.ترکیب زینک با یک اسید ارگانیک بنام پیرولیدون کربوکسیلیک اسید باعث افزایش اثرات ضد التهابی این محصول شده است. این ماده با مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز از تبدیل تستوسترون به دی هیدروکسی تستوسترون جلوگیری می‌کند.

*شامپو بدن ضد قارچ ایروکس مدل Octopirox:

شنا، ورزش‌ در محیط عمومی، تماس با اشیا مختلف و حضور در محل کار یا محیط آموزشی ریسک ابتلا به بیماری قارچی را بیش‌تر می‌کنند. شامپو بدن ضد قارچ اکتوپیروکس ۱% ایروکس بر پایه مواد گیاهی تولید شده و سرشار از مواد ضد التهاب و ضد قارچی است. این محصول برای شستشوی بدن بعد از حضور در محیط عمومی مناسب خواهد بود.شامپو بدن ضد قارچ ایروکس مرطوب کننده، نرم کننده و برطرف کننده خارش و خشکی پوست است. این محصول با عصاره آویشن باغی فرآوری شده و فرمولاسیون سبک آن برای انواع پوست‌ها مناسب ارزیابی شده است.

*پن مایع ضد قارچ دئودراگ مدل Fungal Wash 0643:

کاندیدیازیس یکی از انواع بیماری‌های قارچی بوده که ممکن است در نواحی مختلف خصوصا ناحیه تناسلی رخ دهد. شامپو ضد قارچ پوست سر دئودراگ مدل Fungal Wash 0643 فرمولاسیون کاملی برای رفع ولوواژینیت، بوی بد ناحیه تناسلی و کنترل فلور میکروبی آن دارد.ترکیبات پن ضد قارچ دئودراگ شامل سالیسیلیک اسید ۲%، اسید لاکتیک ۵% و عصاره گیاهی نظیر آویشن است.PH این محصول ۴.۸ بوده که PH مراقبتی درمانی و سازگار با پوست است. این محصول می‌تواند به تنهایی یا در کنار درمان سیستمیک و موضعی به عنوان خط اول درمان قرار گیرد.

*شامپو مو طلسم مدل بابونه:فرمولاسیون گیاهی شامپو ضد قارچ طلسم حاوی کوکامیدو پروپیل بتائین است که از اسیدهای چرب روغن نارگیل استخراج می‌شود. خواص ضد قارچ و ضد باکتریایی این محصول موجب احیا و بازسازی موهای خشک و آسیب دیده بانوان و آقایان خواهد شد.صابون ضد قارچ O-ZINC محصول ضد قارچ برند دئودراگ است که ترکیبات آن با دوز پایین باعث تسکین علائم بیماری می‌شود. صابون اکتوزینک برای نواحی زیر بغل و کشاله ران به خصوص در فصل گرما و در استخرها گزینه مناسبی است.این محصول علاوه بر اثرات ضد قارچی به کاهش بوی بد عرق و کنترل پوسته ریزی در نواحی مختلف کمک می‌کند.در این محصول از سالیسیلیک اسید، اسیدهای چرب نارگیل، شی باتر، موم عسل، روغن گیاهی و وازلین استفاده شده است. مجموع این مواد ترکیب نرم کننده و التیام دهنده‌ای را تشکیل می‌دهند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر