یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

شرایط مهاجرت به استرالیا و وضعیت استرالیا

عکس, شرایط مهاجرت به استرالیا و وضعیت استرالیا
اگر قصد مهاجرت دارید و در بین این همه کشور استرالیا را انتخاب نموده اید باید شرایط ویژه ی مهاجرت به آن را داشته باشید.
استرالیا بیش از سایر کشور ها مهاجر پذیر است و ایرانی های زیادی در این کشور وجود دارند. استرالیا از آن دسته کشورهایی است که واقعا به حقوق کارگران خود اهمیت می‌دهد و این فوق‌العاده است. استرالیا علاوه بر اینکه جزو اولین کشورهایی است که ساعت کاری ۴۰ ساعت در هفته  را اجرا کرد، بالاترین حداقل دستمزد دنیا را هم پرداخت می‌کند. هنگامی که مالیات و هزینه‌های زندگی در این کشور در نظر گرفته می‌شود، افرادی که حداقل دستمزد خود را در استرالیا دارند در هر ساعت ۹.۵۴ دلار آمریکا درآمد کسب می‌کنند. علاوه بر این، وقتی با سایر کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌شود، مالیات برای کارگران کم درآمد در این کشور خیلی زیاد نیست.استرالیا جزء ۱۰ کشور برتر جهان برای تربیت و بزرگ کردن فرزندان است و مطمئن باشید مهاجرت به این کشور برای آینده فرزندانتان مفید است.مهاجرت به استرالیا به اندازه مهاجرت به کانادا طولانی و زمان‌بر نیست و ممکن است بین ۱ تا ۲ سال زمان ببرد.
شرایط مهاجرت به استرالیا :
اقامت دائم استرالیا از ویزای طریق کار :
مهاجرت به استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است. ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد. ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده دارای ارزیابی مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد. افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری خود را دریافت نمایند. در این بخش برخی از ویزاهای کار استرالیا که منجر به مهاجرت به استرالیا می شود را خدمتتان توضیح خواهیم داد.
ویزای کار استرالیا از نوع Sub class 189 :
این ویزا برای افراد ماهر و متخصص از سمت دولت استرالیا در نظر گرفته شده است. برای این امر متقاضیان باید بتوانند application که نشان دهنده انگیزه، مهارت و علاقه کار در استرالیا را ارائه دهند که پس از تائید آن و از طریق مهارت، دعوتنامه ای برای آنان صادر می گردد. متقاضیان باید دقت داشته باشند که این ویزا مختص افرادی است که قصد دارند به صورت مستقل اقدام نمایند و مقرر نشده است که بتوانند از طرف خانواده، اقوام و یا از سمت کارفرمایان در استرالیا حمایت شوند. حائز اهمیت می باشد که متقاضیان برای ارسال فرم و در خواست خود به اداره مهاجرت استرالیا شرایط زیر را دارا باشند .الزامی است که شغل متقاضیان جز مشاغلی محسوب شود که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار داشته باشد.الزامی است که سن متقاضیان در زمان اقدام برای مهاجرت کاری به استرالیا بین ۱۸ الی ۵۰ سال باشد.داشتن سابقه کاری مکفی در رشته تحصیلی متقاضیان الزامی است.ارائه مدرک زبان انگلیسی به معنای برخورداری از مهارت کافی در زبان انگلیسی.لازم به ذکر است که SUB CLASS 189 بر اساس امتیاز بندی می باشد و افراد باید امتیازات لازم را به دست آورند.
ویزای کار استرالیا از نوع SUB CLASS 190:این ویزا برای افرادی است که قصد دارند برای یکی از استان های کشور استرالیا اقدام کنند. در واقع این ویزا برای متقاضیانی است که اسپانسر ایالتی دارند. البته باید به این موضوع اشاره داشت که کسب این ویزا بر اساس امتیاز بندی می باشد و به محض آنکه متقاضیان بتوانند امتیازات لازم را به دست آورند و بتوانند اسپانسر دریافت کنند وارد نوبت دهی جهت دریافت دعوتنامه خواهند شد. افرادی که بتوانند نامینیت استانی دریافت کنند، ۵ امتیاز به امتیازات آنان اضافه خواهد شد که معمولا ایالات مد نظر از متقاضیان تعهدی مبنی بر حضور دو ساله در آن ایالت را خواهند گرفت. امتیازات این ویزا برا اساس سن، ارائه مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و مدرک تحصیلی سنجیده خواهد شد.مدت زمان پروسه مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار می تواند طولانی باشد. گاها مشاهده شده افرادی که اقدام به درخواست ویزاهای کاری استرالیا کرده اند با توجه به زمان بر بودن این پروسه از ادامه مسیر دلسرد شدن و قصد دارند هرچه سریعتر وارد پروسه ای شوند که منجر تسریع در امر مهاجرت شود. با این حال ویزای کار را می توان راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا دانست.از دیگر عوامل مهم برای اخذ ویزای کار استرالیا در نظر گرفتن میزان و نرخ بیکاری در این کشور می باشد، که نمودار زیر می تواند اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
شرایط اقامت در استرالیا از طریق تحصیل:یکی دیگر از روش های مهاجرت به استرالیا که مور علاقه بسیاری از متقاضیان می باشد و طرفداران بسیاری را در برمی گیرد مهاجرت از طریق تحصیل در استرالیا می باشد. به تعبیر بسیاری از افراد این روش از مهاجرت بسیار مناسب و منطقی می باشد چرا که افراد می توانند با ورود سریع به خاک استرالیا، با بالا بردن سطح تحصیلات خود و با شناخت کاملتری از شرایط کشور استرالیا اقدام به کار پس از تحصیل در این کشور نمایند. البته یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان بین المللی کار در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور می باشد. فارغ از اینکه دانشجویان بین المللی در طول تحصیل خود به چه میزان می توانند هزینه های خود را تامین کنند، می توانند با شناخت کامل آنان از شرایط کار و محیط کار در استرالیا اشاره داشت که یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا محسوب می شود تا فارغ التحصیلان در استرالیا بتوانند در زمان اقامت پس از تحصیل به راحتی وارد بازار کار شوند. از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت. از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند. دانشجویان بین المللی می توانند در بیش از ۱۲۰۰ موسسه آموزشی در بیش از ۲۲۰۰۰ رشته تحصیلی به تحصیل ادامه دهند.هزینه های تحصیل در استرالیا از عواملی است که برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اهمیت زیادی دارد. طبق اعلام سایت رسمی دولت استرالیا در سال ۲۰۱۸ هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی سالیانه به شرح زیر می باشد.
مقطع تحصیلی شهریه
کارشناسی ۱۵،۰۰۰ دلار استرالیا الی ۳۳،۰۰۰ دلار استرالیا
کارشناسی ارشد ۲۰،۰۰۰ دلار استرالیا الی ۳۷،۰۰۰ دلار استرالیا
دکتری ۱۴،۰۰۰ دلار استرالیا الی ۳۷،۰۰۰ دلار استرالیا
البته دانشجویان بین المللی باید در نظر داشته باشند که هزینه های تحصیل در هر گروه تحصیلی متفاوت می باشد. به طور مثال تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شامل هزینه های بیشتری خواهد شد. همینطور تحصیل در گروه رشته های علوم انسانی از میزان هزینه اعلام شده در ردیف بالا کمتر می باشد.
مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری :استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است. از این رو علاقه مندان مهاجرت به استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند. به همین دلیل در این نوشتار به شرایط سرمایه گذاری در استرالیا خواهیم پرداخت.یکی از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری در این کشور، کار آفرینی می باشد. طبق قوانین مهاجرتی استرالیا سرمایه گذاران و بالاخص کارآفرینان می توانند با یک فعالیت کارآمد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا با ارائه خدمات در کشور استرالیا شروع کنند و باید بتوانند تجارت خود را در این کشور گسترش دهند.ویزای سرمایه گذاری استرالیا زیر گروه ویزاهای ۱۸۸ و در جریان کارآفرینی در استرالیا است.برای اخذ این ویزا فراهم آوردن شرایط زیر الزامی می باشد.متقاضیان باید کمتر از ۵۵ سال سن داشته باشند.حداقل IELTS 6 را داشته باشند.طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود.حداقل دارایی متقاضی و شریک زندگی آنان باید ۸۰۰،۰۰۰ دلار استرالیا باشد.حداقل سرمایه مورد نیاز برای این امر ۲۰۰،۰۰۰ دلار استرالیا است، که باید در تجارت مورد نظر سرمایه گذاری شود.متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل ۱۰٪ از بودجه توافق شده را ۱۲ ماه قبل از شروع فعالیت باید به سازمان کارآفرینی در استرالیا پرداخت نمایند.همچنین کارآفرینان باید برنامه کاری خود را به صورت کامل جهت فعالیت تجاری خود در استرالیا را به اداره مهاجرت ارائه دهند.چنانچه سرمایه گذاران و کارآفرینان بتوانند تمام شرایط ذکر شده را رعایت کنند به آنان اقامت ۴ ساله داده می شود که در نهایت این اقامت منجر به اقامت دائم خواهد شد.قابل ذکر است که متقاضیان در این نوع ویزا باید حداقل ۶۵ امتیاز را به دست آورند.متقاضی باید اثبات نماید که ۳۰ درصد از سهام کسب و کاری را دارا می باشد و این بیزینس در ۲ سال از ۴ سال اخیر حداقل ۵۰۰ هزار دلار تراکنش مالی داشته است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر