یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

صابون تریاک کلاژن دار خوب یا بد

عکس, صابون تریاک کلاژن دار خوب یا بد

یکی از صابون های زیبایی که مدتی است در بازار محصولات زیبایی پوست عرضه شده صابون تریاک کلاژن ساز (کلاژن طلا) است . آیا صابون تریاک محصول خوبی برای خرید است ؟ در پاسخ باید گفت اگر پوست شما به صابون حساس باشد و میانه ی خوبی با استفاده از صابون ها نداشته باشید این صابون هم برای شما مناسب نیست اما اگر مصرف کننده ی صابون هستید می توان گفت این یک صابون تمام عیار است و استفاده روزانه این صابون موجب شادابی و لطافت بسیار بالای پوست صورت می شود. این صابون دارای فرمول جدید و پیشرفته ای است که از عصاره گیاه خش خاش ( مواد گیاهی واصلی تولید تریاک ) و کلاژن طلا بدست آمده است و یک پاک کننده پوست بسیار قوی و صابون مقوی پوست است که کاراییی بسیار بالایی دارد که در زیر به کارایی های مهم صابون تریاک، کلاژن طلا چند کاره خواهیم پرداخت.
۱) پاک کننده، پاک کنندگی بسیار بالای صابون تریاک کلاژن
۲) لطیف کننده، با استفاده از این صابون پوست لطافت خاصی را خواهد داشت
۳) ترمیم کننده، ترمیم کننده جای جوش
۴) از بین برنده جوش، جای جوش، در آوردن جوش های سر سیاه
صابون تریاک کلاژن طلا یک سفید کننده خیلی عالی هم می باشد و با استفاده روزانه از این صابون، پوستی شاداب و سفید و لطیف و همواره مرطوب خواهید داشت.
این صابون خاصیت ضد پیری زود رس را هم دارد و با استفاده از این صابون برای کسای که هیچ گونه لک و جوشی ندارند هم بسیار عالی می باشد . برای خرید این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید. ضما محصول کرم تریاک و شامپو تریاک نیز در فروشگاه نیووافت موجود است که کرم تریاک کامل کننده کار صابون تریاک می باشد.طریقه استفاده از این صابون بسیار ساده است ، فقط کافی است مقداری از کف این صابون را به مدت دو الی سه دقیقه بر روی پوست خود ماساژ دهید سپس شستشو دهید.هرگز صابون تریاک ،کلاژن طلا را در فضای نم ناک حمام قرار ندهید چون رطوبت موجود در حمام باعث شل شدن بافت های صابون می شود و زودتر از حد انتظار تمام می شود. در نیووافت این صابون هم به صورت تک و هم به صورت عمده قابل عرضه می باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر