یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

صافی مو با اتو نانو حتی برای موهای دکلره شده و عوارض آن

عکس, صافی مو با اتو نانو حتی برای موهای دکلره شده و عوارض آن

اگر تمام مراحل را به درستی انجام دهید و موهای شما برای این کار مناسب باشند، موهای صاف شما تا یک سال دوام می آورند. یکی دیگر از مزیت های این روش این است که برای موهای رنگ شده و دکلره شده نیز مناسب است.اگر قصد دارید از این روش برای صاف کردن موهای خود استفاده کنید، به خاطر داشته باشید که حتما از متخصصین حرفه ای کمک بگیرید. این افراد در دوره های آموزش صاف کردن مو شرکت کرده و آموزش های لازم را دیده اند. بنابراین، می توانند بهترین مواد را برای شما انتخاب کرده و این کار را با کمترین عوارض و بیشترین مدت ماندگاری برای شما انجام دهند.

این روش دوام زیادی ندارد و حتی در مقایسه با سایر روش های صافی مو ماندگاری کمتری دارد. صافی مو با اتو نانو برای موهای ضخیم و زبر مناسب نیست و ممکن است اثر بسیار کمی داشته باشد. اما افرادی که موهای نرم و حالت داری دارند، گزینه مناسبی برای این روش هستند و بیشترین اثر آن را تجربه خواهند کرد.

عوارض صافی مو با اتو نانو

۱. از بین رفتن رطوبت موها
در این روش از دمای بسیار بالا برای صاف کردن مو استفاده می شود. بنابراین اگر در انجام آن مهارت کافی را نداشته باشید و به صورت متوالی آن را انجام دهید، رطوبت موهای شما از بین رفته و بسیار خشک و شکننده می شوند. اتو مو علاوه بر تبخیر رطوبت مو در اثر حرارت زیاد، بافت لیپیدی مو را نیز از بین برده و دیگر چربی طبیعی روی موهای شما وجود نخواهد داشت.

۲. وز شدن موها
درست است که هدف شما از این روش، صاف کردن موهایتان است. اما در واقع اتو نانو با دمای بسیار بالایی که دارد، ممکن است چربی و رطوبت موها را از بین برده و آن ها را وز و بسیار خشک کند.

۳. ایجاد موخوره
موهای شما زمانی دچار موخوره یا همان دوشاخه شدن انتهای ساقه مو می شود که به اندازه کافی رطوبت و چربی نداشته باشد. این روش صافی دقیقا شرایط را برای بروز موخوره،‌ به ویژه برای موهای بلند، فراهم می کند.

۴. ریزش مو
کاندیشنری که برای این روش صافی مو استفاده می کنید، می تواند ریشه موهای شما را ضعیف کرده و در نتیجه باعث ریزش آن ها شود. ریزش مو به ویژه زمانی رخ می دهد که شما در انتخاب مواد مناسب اشتباه کرده و کاندیشنر بی کیفیت یا تقلبی را خریداری کرده باشید.

۵. شکننده شدن مو
خشک شدن بیش از حد ساقه مو می تواند موهای شما را مستعد شکستن کند. اگر در انجام این روش دقت و ظرافت کافی را به خرج ندهید و باعث آسیب به ساقه مو شوید، به مرور زمان موها شکسته شده و از بین می روند.

۶. کدر شدن مو
همانطور که گفتیم،‌ یکی از عوارض این روش از بین رفتن رطوبت و چربی ساقه مو است. همین امر باعث می شود موهای شما دیگر براقیت و شفافیت گذشته را نداشته باشند و به موهای کدر و تیره تبدیل شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر