یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

صاف کردن مو با روشی جدیدتر از صافی ژاپنی و کراتین

عکس, صاف کردن مو با روشی جدیدتر از صافی ژاپنی و کراتین

اگر برای صاف کردن طولانی مدت موهای خود بین روش صافی ژاپنی و صافی با کراتین تردید دارید دست نگه دارید . روش جدید صافی مو گزینه ی ایده آل برای شماست . مدت زمان انجام این روش بسیار کمتر از صافی ژاپنی است و می تواند موهای شما را صاف، ابریشمی و احیا کرده و به مدت ۶ تا ۸ ماه ماندگاری داشته باشد. این سیستم از فرمالدئید استفاده نمی کند. در نتیجه با عوارض کراتینه مو مواجه نخواهید شد.

هیبرید مو چگونه انجام می شود؟
این روش بر خلاف صافی ژاپنی که ممکن است ساعت ها طول بکشد، در مدت زمان کمتری انجام شده و نتایج بهتری نیز خواهد داشت. برای انجام این روش طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱- ابتدا موهایتان را دو بار با شامپوی شفاف کننده به خوبی بشویید. این شامپو باعث می شود پولک های موی شما به طور کامل باز شده و آماده جذب موادی باشد که روی آن اعمال می شود.

۲- سپس با سشوار موهای خود را تا ۸۵ درصد خشک کنید.

مراحل هیبرید مو
۳- در مرحله بعد اسپری کراتین را به طور یکنواخت روی موها اسپری کنید.

۴- مرحله چهارم استفاده از کرم هیبرید مو است. شما باید نوع مناسب موهای خود را انتخاب کنید. موهایتان را به چند بخش تقسیم کرده و سپس کرم را با قلم مو روی ساقه مو پخش کنید. دقت کنید که کرم را باید با یک چهارم اینچ فاصله از پوست سر روی مو بزنید. این کرم پیوندهای مو را می شکند و ساختار مو را تغییر می دهد. این پروسه بسته به نوع محصول و ساختار مو بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد.

۵- وقتی تارهای مو حالت کشسانی پیدا کردند، باید موها را آبکشی کنید. با آب ولرم مایل به گرم موها را آبکشی کنید تا زمانی که آب تمیز و شفاف از موها خارج شود.

۶- برای بار دوم موها را سشوار بکشید و تا ۷۰ درصد خشک کنید.

۷- موها را به ۳ قسمت تقسیم کنید و محصول کراتین را به موها بمالید. این بار هم نباید محصول به ریشه مو بخورد و باید فاصل یک چهارم اینچ را رعایت کنید. (کراتین را قبل از مصرف خوب تکان دهید)

۸- زمانی که موها را به کراتین آغشته کردید، با شانه دندانه ریز موها را شانه کنید تا محصول با تمام تار موها برسد.

۹- ده دقیقه صبر کنید و سپس موها را با سشوار و برس به طور کامل خشک کنید.

۱۰- سپس موها را به دسته های کوچک تقسیم کرده و اتو بزنید. دمای اتو باید بین ۳۸۰ تا ۴۵۰ درجه فارنهایت باشد. می توانید هر دسته مو را ۴ تا ۷ بار اتو بکشید. این تعداد بستگی به نوع و وضعیت موهای شما دارد.

فرق هیبرید با کراتین چیست؟

محصولات کراتین مو حاوی فرمالدئید هستند که باعث آسیب به مو و سلامت شخص می شود. همین امر باعث شده است که بسیاری افراد از انجام این روش صرف نظر کنند. اما هیبرید این مشکل را حل کرده و به طور کلی این ماده سرطان زا را از فرمولاسیون خود حذف کرده است.مشکل دیگر در رابطه با کراتین مو این است که ماندگاری کمی دارد و بسته به نوع مو ۲ تا ۴ ماه دوام خواهد داشت. زیرا تنها لایه بیرونی مو را پوشش می دهد و تغییری در ساختار مو ایجاد نمی کند. اما هیبرید مو با تغییراتی که در ساختار مو ایجاد می کند می تواند ۶ تا ۸ ماه ماندگاری داشته باشد.نکته دیگر، مشکل ایجاد موخوره پس از چندین بار درمان کراتینه است. هیبرید مو این مشکل را نیز حل کرده و از خشکی مو و موخوره جلوگیری می کند.

تفاوت صافی ژاپنی و کراتینه برزیلی

روش صاف کردن موی ژاپنی پیوند داخلی موی انسان را تغییر می دهد در حالی که صاف کردن موی برزیلی تغییری نمی دهد، فقط کوتیکول را صاف می کند و آسیب مو را ترمیم می کند.صاف کردن مو به روش ژاپنی دائمی است، در حالی که ماندگاری کراتینه موی برزیلی بسته به نوع مو دو تا چهار ماه طول می کشد.

درمان‌های کراتینه برای انواع موهای تحت درمان با مواد شیمیایی بی‌خطر هستند. در صورتی که استفاده از صافی ژاپنی برای موهایی که به میزان زیاد در معرض مواد شیمیایی برای رنگ، دکلره مو یا درمان قرار گرفته اند، مناسب نیست.
صافی مو به روش یوکو می تواند تا ۵ ساعت نیز طول بکشد. اما این پروسه برای کراتین مو کوتاه تر است.

مزایای سیستم هیبرید مو

ماندگاری آن بالا و بین ۶ تا ۸ ماه است.
مدت زمان پروسه صافی را بسیار کوتاه می کند.
موها براق، ابریشمی، صاف، و حجیم می شوند.
بافت مو بهبود می یابد.
موخوره ها درمان می شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر