یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ضد اسپاسم و مسکن گیاهی را بشناس

عکس, ضد اسپاسم و مسکن گیاهی را بشناس

یکی از بهترین ضد اسپاسم ها و مسکن های گیاهی که در منزل بسیاری از ما یافت می شود و هیچ عارضه ای ندارد نعناع است. نعناع می‌تواند در شل شدن عضلات صاف دستگاه گوارش، کاهش گاز داخل روده‌ها، افزایش صفرا “کاهش ترشح اسید معده” و نهایتاً اثر ضداسپاسم در اختلالات عضلانی ــ عصبی نقش مؤثری ایفا کند.

مانی که گلوی شما قرمز و تحریک می شود, ماهیچه های دور گردن و قفسه سینه ممکن است از عمل سرفه که با ناراحتی های اولیه و التهاب در طول مری آورده شده اند, آسیب ببیند. احتمالاً متوجه شده اید که پس از یک روز کامل سرفه, گلو و سینه بسیار خسته و زخمی می شود, پس استفاده از برگ های نعناع مفید است.صدها سال پیش, مردم فهمیدند که برگ های نعناع توانایی کاهش التهاب و همچنین توانایی آرام کردن فعالیت حرکتی در ماهیچه ها را دارند و این به نوبه خود به جلوگیری از التهاب ناشی از آن کمک خواهد کرد. امروزه گیاهان مانند نعناع با نوشیدنی های داغ مانند چای بسته بندی می شوند.

زمانی که با سرمای شدیدی بیمار می شوید، یکی از بدترین عواقب آن زمانی است که مجاری تنفسی شما با انواع مختلف التهاب مسدود می شود. این کار می تواند فعالیت های روزمره و حتی خواب وحشتناک را انجام دهد.این مساله چرخه ای باعث پیچیده شدن این مساله خواهد شد، زیرا شما احتمالاً در وضعیت ضعیف خود و ناسالم خواهید بود، اما یک راه عالی برای مبارزه با مشکلات تنفسی این است که قطعه بزرگی از نعناع را بخورید یا بجوید.به خاطر ماهیت ضد التهاب برگ های نعناع، به احتمال زیاد مناطق قرمز و متورم درون دستگاه تنفسی شما در مدت کوتاهی با خوردن یک نعناع تازه تسکین پیدا می کنند. یک راه عالی برای رسیدن به این مزایا، اضافه کردن یک نعناع تازه به چایتان است. مایع و بخار داغش می تواند بسیار نافذ و موثر باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر