یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

طرز تهیه پیتزا کاسه ای در منزل شیک و خوشمزه

عکس, طرز تهیه پیتزا کاسه ای در منزل شیک و خوشمزه

پنیر پیتزا به مقدار کافی
نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن به مقدار کافی

نان تست ۴ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
ذرت ۲ قاشق غذاخوری
ژامبون ۴ عدد
گوجه فرنگی ۱ عدد
سس گوجه فرنگی به مقدار کافی
سس مایونز به مقدار کافی

برای تهیه پیتزا کاسه ای خوشمزه در ابتدای کار فر را روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار می دهیم تا فر به طور کامل گرم شود. در ادامه نان تست را به همراه ژامبون به صورت مکعبی همسان خرد می کنیم.گوجه فرنگی را شسته و به صورت حلقه ای برش می زنیم، سپس نان تست را تقسیم کرده و درون دو کاسه مقاوم در برابر حرارت می ریزیم. در ادامه تخم مرغ ها را به کاسه اضافه کرده و به خوبی هم می زنیم.

حالا مقداری نمک، فلفل سیاه و پودر آویشن به کاسه ها اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا تخم مرغ ها از لختگی خارج شوند. در ادامه ژامبون های خرد شده درون کاسه ها ریخته، سپس حلقه های گوجه فرنگی را قرار می دهیم.در این مرحله مقداری سس کچاب و سس مایونز درون کاسه ها ریخته و مخلوط می کنیم تا ترکیب شوند. حالا روی مواد را با مقداری پنیر پیتزا می پوشانیم، سپس روی پنیر پیتزا کمی ذرت ریخته و کاسه ها را درون فر می گذاریم.

اجازه می دهیم پیتزاها به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه درون فر بمانند تا پنیر پیتزا ذوب شود. پس از گذشت این زمان گریل را روشن کرده تا پنیر پیتزا به مدت ۲ دقیقه گریل شده و روی آنها طلایی و خوشرنگ شوند.در صورت تمایل می توانید از مقداری قارچ و فلفل دلمه ای یا سوسیس نیز درون پیتزا کاسه ای استفاده کنید. پس از گذشت ۲ دقیقه کاسه ها را از فر خارج کرده و به همراه سس دلخواه سرو می کنیم. نوش جان.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر