یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه با جوش شیرین

عکس, طرز تهیه کوکتل پدیکور در خانه با جوش شیرین

یکی از بهترین راه های زیباسازی پاها و تسکین خستگی و درد آنها کوکتل پدیکور است شما می توانید آن را در منزل درست کنید. این بمب جادویی می تواند تمام چیزی که نیاز دارید را به شما بدهد و احساس بسیار خوبی را در پاهای شما ایجاد کند.یکی از اصلی ترین موادی که در ساخت کوکتل پدیکور استفاده می شود، نمک پدیکور است. این ماده به صورت دانه های کریستالی است که نه تنها پوست را زبر نمی کند، بلکه سطح آسیب دیده پوست را لایه برداری کرده و باعث شادابی و طراوت پوست می شود. ماده دیگر در آن جوش شیرین می باشد.

مواد مورد نیاز:
۲ فنجان جوش شیرین
۱ فنجان اسید سیتریک
۲ قاشق چایخوری مرطوب کننده پوست (می توانید از روغن کرچک یا هر روغن دیگری دیگری استفاده کنید)
۲ قاشق چایخوری روغن نارگیل آب شده
۴ تا ۱۰ قطره رنگ خوراکی به انتخاب شما
بطری اسپری آب
قالب هایی مانند قالب پا یا قالب مافین (یا می توانید از دستان خود برای ساختن بمب های توپی استفاده کنید)

جوش شیرین و اسید سیتریک را با هم ترکیب کرده و با لیسک خوب هم بزنید.روغن نارگیل، مرطوب کننده و رنگ خوراکی (من با بنفش رفتم) را اضافه کنید، هم بزنید تا کاملا ترکیب شوند.۵ بار با آب اسپری کنید و خوب مخلوط کنید. از اسپری کردن بیش از حد در یک نقطه خودداری کنید تا اکنون حالت جوشش در ترکیب ایجاد نشود.
هم بزنید، هم بزنید، هم بزنید. ۵ بار دیگر اسپری کنید و مقداری دیگر هم بزنید. مخلوط باید در دست شما جمع شود و وقتی آن رها کردید به همین شکل باقی بماند. اگر نشد، چند قطره دیگر آب اضافه کنید.اجازه دهید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند تا تمام آن آب جذب شود.
مواد را در قالب ها قرار دهید.اجازه دهید یک شب در قابل بماند.هنگامی که می خواهید از این بمب ها استفاده کنید آن را درون آب داغ بندازید!

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر