یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

طلا روسی چیست سیاه می شود یا نه

عکس, طلا روسی چیست سیاه می شود یا نه

سرویس های بدل طلا روس ، النگوها ، انگشتر ، دستبند ، گوشواره و … این روزها به قیمت نسبتا پایینی به فروش میرسد . میخواهیم در این پست بررسی کنیم این نوع بدلیجات تابلو هستند یا نه ؟ ماندگاری و دوام آنها چقدر است ؟ پس با ما در یاس فان همراه شوید.

طلا روسی پایه ساخت آن از فلز مس است و با جواهرات طلا با آبکاری رادیوم ، نقرا و … متفاوت می باشد ، رنگ رز گلد rosegold در این زیورآلات مرتبط به فلز مس است.

برای ساخت زیورآلات طلا روسی از فلز مس استفاده می شود، همچنین برای جلا پذیری آن از آبکاری طلا و یا نقره استفاده می گردد. از ترکیب فلزات نقره و مس طلا روسی ساخته می شود هر چه رنگ زیورآلات متمایل به قرمزی باشد به این معنا است که فلز مس بیشتری در آن استفاده شده است ، در بعضی از مواقع از ترکیب طلا و مس نیز زیورآلات طلا روسی که جزو لوکس طلا روسی شناخته می شود را می سازند که به دلیل قیمت بالا آن نسبت به سایر بدلیجات با استقبال زیادی همراه نیست. همچنین با آبکاری مس بر روی جواهرات با پایه طلا به رنگ مسی یا رزگلد می رسند که به طلای رنگی شهرت دارند.

خبر خوش اینکه این گونه بلدیحات بر خلاف بدلیجات دیگر حتی با وایتکس هم سیاه نمی شوند و نو می مانند. فقط فرق آن با طلا در این است که ارزش مادی طلا را ندارند و رنگ ثابت هستند. تا زمانی که کسی از شما کاغذ خرید نخواهد یا در این کار خبره نباشد که شماره طلا را بشناسد یا اینکه خود شما بگویید طلا نیست کسی ، متوجه ی بدل بودن آن نمی شود.

طلا روسی با شستشو براق تر می شود و چون رنگ پایه ی آن زرد است سیاه و بی رنگ نمی شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر