یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

عسل درمانی برای این بیماری ها

عکس, عسل درمانی برای این بیماری ها
مصرف عسل اصل و طبیعی ( عسل های تقلبی که زنبورهای آن ها از شکر تغذیه کرده اند فاقد خاصیت درمانی هستند) می تواند بیماری های زیادی را درمان کند. عسل خواص زیادی دارد که در این پست برای شما خواص آن را شرح خواهیم داد البته به صورت مختصر …
۱- شفاف شدن پوست ( عسل یک آنتی‌اکسیدان طبیعی است که با مصرف صحیح و به‌اندازه‌ی آن می‌توانید به پاکسازی بدن از سموم بپردازید. بعلاوه، خاصیت آنتی‌باکتریال عسل به بهبود پوست و شفاف و روشن شدن آن کمک شایانی می‌کند)
۲- سلامت قلب و عروق (تحقیقات علمی نشان داده که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در عسل از باریک و نازک شدن شریان‌ها جلوگیری می‌کند. باریک و تنگ شدن رگ‌ها در اعضای مختلف بدن ممکن است فرد را با ایست قلبی، زوال حافظه یا سردرد مواجه کند.)
۳- از دست دادن وزن اضافه( اگر دنبال رژیم غذای لاغری باشید، پزشک متخصص تغذیه، شما را از مصرف انواع قندها و شیرینی‌ها به غیر از عسل منع می‌کند. به این خاطر که شیرینی عسل با بقیه شیرین‌کننده‌ها متفاوت است. این ماده غذایی باعث افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و در نتیجه به کاهش وزن کمک زیادی خواهد کرد)
۴- کاهش میزان کلسترول خون ( عسل به طور کلی هیچ کلسترولی ندارد. در عوض از مواد و ویتامین‌هایی تشکیل شده که سبب کاهش میزان کلسترول می‌شوند. مصرف روزانه عسل روی میزان آنتی‌اکسیدان‌های موجود در بدن تاثیر می‌گذارد و با کلسترول اضافه مبارزه می‌کند)
۵- بهبود حافظه(تحقیقات دیگری نیز ثابت کرده‌اند که عسل خاصیت ضد استرس دارد و می‌تواند با ترمیم سیستم دفاعی آنتی‌اکسیدان سلولی به بهبود هر چه بهتر حافظه بپردازد.بعلاوه، کلسیم موجود در عسل هم به‌راحتی جذب مغز می‌شود و در نتیجه روی حافظه نیز اثرات مثبت می‌گذارد)
۶- حل مشکل بی خوابی ( قند موجود در عسل سبب افزایش انسولین خون می‌شود. در نتیجه این امر، سروتونین تولید می‌شود، این هورمون به ملاتونین تبدیل شده و خواب راحتی را برای فرد به ارمغان خواهد آورد)
۷-آرامبخش اعصاب(شاید عجیب باشد اما عسل اعصاب را آرام کرده و خستگی را از بین می‌برد. این ماده خیلی سریع جذب خون می‌شود و در نتیجه می‌تواند در سریع‌ترین زمان به رفع اختلالات روانی بپردازد)
سلامت معده:عسل یکی از بهترین ضدعفونی‌کننده‌های طبیعی است. برخی از کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند هر روز یک قاشق عسل را با معده خالی میل کنید. این ماده طبیعی خوشمزه با انواع مشکلات مربوط به گوارش مبارزه می‌کند. در ضمن، هنگام رسیدن عسل به معده، این ماده تمامی آلودگی‌ها و میکروب‌های غشای مخاطی را از بین می‌برد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر