یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

عمر باتری کدام گوشی ها جادویی و زیاد است

عکس, عمر باتری کدام گوشی ها جادویی و زیاد است

برخی از برندهای گوشی از نظر باتری نسبت به سایر مدلهای گوشی برتری دارند و امتیاز این گوشی ها در باتری آنها هست. آیا شما می دانید کدام گوشی های باتری جادویی دارند ؟ در این پست از یاس فان شما را با این گوشی ها آشنا می کنیم .
سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ (اکسپریا ۱ III):سونی بدون هیچ ترسی این محصول را برای تولید کنندگان محتوا در نظر گرفته است. در حقیقت شما می‌توانید از این دستگاه به عنوان یک نمایشگر خارجی برای دوربین‌های سری آلفای سونی بهره بگیرید. مزایای استفاده از دوربین سه‌گانه نیز مانند گذشته درباره این گوشی هم صدق می‌کنند. افزون بر این‌ها این گوشی به عنوان جدیدترین پرچم‌دار سونی، یکی معدود محصولات رده خود است که از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌کند.
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دستگاه یک روز کامل شارژدهی دارد. شما می‌توانید با تنظیم و تغییر نرخ تازه‌سازی نمایشگر و سایر موارد، عمر باتری را بهینه‌تر از حالت عادی کنید.اکسپریا ۱ III همچنین از پرچم‌دار سابق سونی هم سریع‌تر شارژ می‌شود؛ سونی تصمیم گرفته است در این مدل به جای نرخ ۲۱ وات، از نرخ شارژ ۳۰ وات استفاده کند. متاسفانه این نرخ شارژ به‌خصوص در مقابل قیمت دستگاه چندان درخشان نیست. شارژ کامل دستگاه با این نرخ حدود ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد.
شاید ویژگی Battery Care دستگاه تا حدودی این اختلال را جبران کند. این ویژگی با تحت نظر گرفتن عادت‌های شما، باتری را برای شارژ بعدی تنظیم می‌کند تا در این مدت بتوانید از دستگاه استفاده کنید. همچنین اکسپریا ۱ III اولین محصول لیست ماست که از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند؛ یک ویژگی خوب که نباید توقع چندانی از آن داشته باشید، زیرا سرعت بالایی ندارد.

وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو
وان پلاس ۹ و ۹ پرو هر دو به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز هستند که از برخی گزینه‌های فهرست ما مقدار کمتری است. احتمالاً این باتری‌ها نمی‌توانند ۲ روز شارژدهی داشته باشند، اما مسلماً یک روز کامل در اختیار شما خواهند بود.
اما چیزی که حضور این گوشی‌ها را در این فهرست نشان می‌دهد، نرخ شارژ مستقیم ۶۵ واتی و نرخ شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی در مدل وان پلاس ۹ پرو است.
نرخ شارژ مستقیم ۶۵ واتی در مدل پایه این سری هم دیده می‌شود، اما متاسفانه نرخ شارژ بی‌سیم در این نسخه تنها ۱۵ وات است که شاید اندکی ناامید کننده باشد. شارژر درون جعبه با پشتیبانی از نرخ مذکور می‌تواند امید را یک بار دیگر به سمت شما هدایت کند. به این ترتیب وان پلاس با این فرایند (نرخ شارژ بالا و عرضه شارژر همراه با خود محصول) دقیقاً در جهت مخالف اپل و سامسونگ حرکت می‌کند.

شیائومی می ۱۱ اولترا
شیائومی با این گوشی این‌جاست تا اجازه ندهد که تمام افتخارات مدل‌های «اولترا» نصیب سامسونگ شوند. این شرکت با عرضه این گوشی تقریباً در تمام زمینه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در حالی که ماژول دوربین برجسته می‌تواند قسمت زیادی از توجهات را به خود جلب کند، اما این گوشی در زمینه باتری هم سزاوار تمجید‌های بسیاری است.
این شرکت چینی تصمیم گرفته تا ظرفیت باتری این دستگاه را نسبت به مدل پایه سری می ۱۱ افزایش دهد؛ یک افزایش ظرفیت ۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی تا باتری این دستگاه با نرخ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در میان قابل توجه‌ترین باتری‌های این فهرست جا خوش کند.
نه تنها این دستگاه از شارژ مستقیم و بی‌سیم ۶۷ واتی هم پشتیبانی می‌کند، بلکه یک شارژر ۶۷ واتی GaN هم درون جعبه آن وجود دارد. در نتیجه هیچ چیزی جلودار شما نیست تا از آن نرخ‌های فضایی استفاده کنید.
اگر هنوز متوجه ابعاد شگفتی‌ساز این گوشی نشده‌اید، این دستگاه تنها طی ۳۷ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. البته ما هرگز نمی‌توانیم نرخ شارژ ۱۲۰ واتی می ۱۰، پرچم‌دار قبلی شیائومی را فراموش کنیم، اما می ۱۱ اولترا شارژدهی بیشتری را ارائه می‌دهد.
همچنین این محصول از نرخ شارژ بی‌سیم ۱۰ وات هم پشتیبانی می‌کند. شما به وسیله آن می‌توانید ایرباد‌های خود را هم شارژ کنید؛ این گوشی در این زمینه یک تیر است که با آن می‌توانید ۳ هدف را بزنید.

ایسوس ROG فون ۵
اصلا عجیب نیست که بهترین گوشی گیمینگ حال حاضر جهان در فهرست ما قرار بگیرد. همان‌طور که می‌دانید، تجربه بازی‌ها به شکلی عجیب باتری را درگیر و آن را مصرف می‌کند. ایسوس در آخرین پرچم‌دار گیمینگ موبایل خود از دو باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است تا از قافله جا نماند و حتی از آن جلو بزند!
در نتیجه باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این دستگاه، قوی‌ترین باتری تمام گزینه‌های فهرست ماست. نرخ شارژ ۶۵ وات دستگاه نیز اجازه می‌دهد که طی کمتر از یک ساعت، این دو باتری عظیم‌الجثه را ۱۰۰ درصد شارژ کنید.
با قرارگیری درگاه USB-C در کناره دستگاه، شما حتی می‌توانید حین شارژ هم به تجربه بازی‌ها بپردازید. متاسفانه ایسوس از فناوری شارژ بی‌سیم در این گوشی پشتیبانی نمی‌کند. این دستگاه به‌ویژه به سبب ماهیت گیمینگ خود می‌تواند زیر استفاده سنگین به آسانی داغ شود. همین موضوع ایسوس را وادار کرده است که قید این فناوری را بزند.

سامسونگ گلکسی S ۲۱ اولترا
سامسونگ سال گذشته میلادی با معرفی سری گلکسی S ۲۰، از مدل اولترای این سری هم رونمایی کرد، اما قدرت اصلی این مدل در سری گلکسی S ۲۱ مشخص شد.
گلکسی S ۲۱ یک دوربین عالی، نمایشگر ۱۲۰ هرتز و از همه مهم‌تر ارائه عمر باتری مناسب دارد.این شرکت کره‌ای از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در این گوشی استفاده کرده است که با توجه به بررسی‌ها، تا دو روز شارژدهی دارد. البته این مدل حداکثر قادر به پشتیبانی از نرخ شارژ ۲۵ وات است. عدم وجود شارژر درون جعبه نیز یکی دیگر از معایب آن است که شما را وادار به خرج پول بیشتری می‌کند.همچنین شما قادر به استفاده از شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۹ وات هستید. مورد دوم برای شارژ ایرباد‌های سری گلکسی بادز یا حتی گلکسی واچ با نهایت سرعت ممکن، کاربرد بسیار زیادی دارد؛ بنابراین اگرچه سامسونگ در زمینه سرعت شارژ اصلاً و ابداً قوی‌ترین بازیگر میدان نیست، اما باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژدهی دو روزه، آن را مستحق قرارگیری در رتبه اول می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر