یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

عوارض باور نکردنی سشوار برای مغز

عکس, عوارض باور نکردنی سشوار برای مغز

وقتی از ضررهای سشوار سخن گفته می شود ما فقط به ریزش موها فکر میکنیم و به دنبال این هستیم که بدانیم سشوار باعث ریزش مو می شود یا خیر ؟ در صورتی که سشوار عوارض جبران ناپذیری را به مغز ما وارد می کند. جالب است بدانید امواج الکترومغناطیسی که از ضعیف‌ترین سشوار‌ها هم ساطع می‌شود، سی صد برابر امواجی است که از گوشی‌های تلفن همراه ارسال می‌شود.به طوری که تحت تابش آن‌ها قرار گرفتن ممکن است خطر ابتلا به سرطان خون، سرطان مغز و تیروئید را در جنین و کودکان بالا ببرد.پس سشوار غیر از مو، برای مغز هم می‌تواند مضر باشد. بهتر است برای سشوار فاصله سی سانتی را رعایت کرده و از بادی که نه خیلی سرد باشد و نه داغ استفاده کنید .

بسیاری از افراد فکر می نند باد سرد سشوار مشکلی ایجاد نمی کند اما باد سرد سشوار هم می تواند باعث ایجاد الکتریسیته در مود می شود و عامل خشکی مو است. اگر شدت باد سشوار زیاد باشد، تفاوتی نمی کند که با باد سرد سشوار بکشید یا از دمای گرم سشوار استفاده کنید. به هر حال مو را شکننده می کند.
در صورتی که از شدت پایین همراه با باد سرد استفاده کنید، میزان آسیب تا حدی کمتر است اما حتی در این شرایط نیز در اثر استفاده مکرر، مو آسیب می بیند. شاید بهترین راه این است که حداقل برای خشک کردن روزانه مو از سشوار استفاده نکنید و حوله های میکروفیبر که قدرت خشک کنندگی بالاتری دارند، به کار برید و هرازگاهی برای حالت دادن به مو سشوار بکشید.
مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر