یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

غذاهایی که شما را زشت و پیر کرده و دشمن جذابیت هستند

عکس, غذاهایی که شما را زشت و پیر کرده و دشمن جذابیت هستند

این خوراکی ها شما را پیر و زشت کرده . پوست شما را تیره و چروکهای روی صورت شما را زیاد می کنند. این خوراکی ها باعث ایجاد ورم شده و تناسب اندام و زیبایی شما را مختل می کنند. امتحان کنید شبی که زیاد از خوراکی های زیر مصرف کنید روز بعد چهره ای نا زیبا خواهید داشت. راز اینکه یک روز زیبا و یک روز زشت می شویم در خوردن همین خوراکی ها به همراه استرس شدید است.

فست‌ فودها (غذاهایی که سریع حاضر می‌شوند)

قند و شکر، زمانی که وارد بدن می‌شوند، به سختی بدون آسیب رساندن خارج می‌شوند. همین برای آگاه شدن از ضرر آن‌ها کافی است که بدانیم بخش‌هایی از مهم‌ترین قسمت‌های بدن با مصرف نامتعادل این مواد، تهدید می‌شوند.

غذا‌های چرب و سرخ شده، به‌دلیل دارا بودن اسید‌های چرب، با تجمع چربی در بدن، شادابی و سلامت پوست را از بین می‌برند و تا حد زیاد، فرد را در معرض بیماری‌ها قرار می‌دهند.

مصرف نمک به میزان بیش از اندازه طبیعی، صورتی پف‌کرده و به دور از شادابی خواهد ساخت. غذا‌های کنسرو شده، ترشی‌ها و مانند  آن، به‌دلیل دارا بودن نمک و سرکه، زیبایی پوست را از بین خواهند برد.

مصرف گوشت قرمز، به‌خصوص بخش‌هایی از آن که چربی‌دار است، موجب واکنش منفی از اعضای بدن می‌شود که علاوه بر مشکلات داخلی، پوست را نیز با مشکل پیری زودتر از موعد، روبرو می‌کند.

کیک، آب‌میوه مصنوعی، پفک، چیپس، انواع کنسرو‌ و کمپوت‌ها، همه به سلامت، زیبایی و جوانی پوست، ضرر می‌زنند.

نوشابه و ضرری دیگر از آن که البته این‌بار مربوط به پوست و زیبایی است. نوشابه‌های گازدار و البته رژیمی، سلامت و جوانی پوست را مورد آسیب قرار می‌دهند.

فراورده‌هایی مانند ژله و کیک که در مرحله تهیه آن‌ها از شکر‌های مصنوعی استفاده می‌شود، با ایجاد قند خون در فرد مصرف‌کننده، پوست و جوانی فرد را مورد حمله قرار می‌دهند.

مصرف کافئین، البته بیش از اندازه معمول، تغییراتی در بدن ایجاد می‌کند که پوست زودتر از حد طبیعی، پیر و افتاده می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید، مصرف مشروبات الکلی، کارکرد طبیعی هورمون‌های بدن را مختل می‌کند و آب میان‌بافتی پوست را از بین می‌برد. در نتیجه، حالت پوست، بی‌روح و زشت می‌شود.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر