یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

فال کامل این ماه برای متولدین تمام ماه ها

عکس, فال کامل این ماه برای متولدین تمام ماه ها

فال ماهانه بهمن ۱۴۰۰ متولدین فروردین

به زودی ازدواجی یا شروع رابطه عاطفی خواهید داشت که برای شما موفقیت آمیز خواهد بود و باعث نظم بخشیدن به زندگی شما می شود و آرامش خاصی در زندگی خواهید داشت. راز دلت را با کسی که برایت مشکل ایجاد می کند و شما را نابود می کند و باعث آزار شما می شود در میان نگذارید. در این ماه سعی کنید عادت خجالتی بودن خود را ترک کنید.

پول و تراکنش های مالی در پیش رو دارید که برای شما موفقیت آمیز بوده است. در انجام کاری که برای شما مشکلات بزرگی ایجاد می کند و در آینده برای شما دردسرهای زیادی ایجاد می کند عجله نکنید. قدر لحظات خوب زندگی خود را بدانید تا بتوانید خیلی سریع به زندگی خود نظم دهید و در آینده به شادی و آرامش برسید. یکی از اطرافیان شما می خواهد شما را فریب دهد و برایتان مشکل ایجاد کند. بهتر است هوشیار باشید تا در زندگی با نابودی و شکست مواجه نشوید.

بیشتر به خودت فکر کن اعمال، رفتار و گفتار خود را بررسی کنید. از فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کنید. اگر قصد دارید یک کار جدید راه اندازی کنید، برای انجام آن با دوستان خود متحد شوید. شما به تنهایی نمی توانید این کار را انجام دهید و شکست خواهید خورد.

در یک جمع دوستانه درمورد یکی از فامیل های خود در معرض غیبت کردن قرار می گیرید، بهتر است این کار را انجام ندهید زیرا حرف های شما به گوش طرف می رسد و از دست شما ناراحت می شود. همچنین در زندگی مواظب خود باشید شخصی به شما حسادت می کند و می خواهد مشکلات بزرگی برای شما ایجاد کند که شما را نابود کند.

اگر قصد سرمایه گذاری در ملک و یا چیزهای دیگر را دارید باید دست نگه دارید زیرا در حال حاضر شما هنوز سواد مالی زیادی ندارید و ممکن سرمایه خود را از دست بدهید و با مشکلات بزرگی مثل نا امیدی و افسردگی رو به رو شوید، حتما قبل از انجام هر کاری با همه دوستان خود مشورت های لازم را انجام دهید.

فال عشق فروردین : بهت وفاداره ولی انگار بهت پشت کرده و یا درگیر مشکلاتی هست که درحال حاضر ازت دوره ولی اگر قولی بهت داده بهش عمل میکنه. شما و شخص مقابل هر دو در یک زمان دچار تصمیم گیری اشتباه شدید.

فال حافظ فروردین ماهی:جز خدمت به خلق به چیز دیگریفکر نمی کنید. مورد امتحان الهی قرار گرفته اید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

فال ماهانه متولدین اردیبهشت

در حال حاضر دوستان نابابی دارید که شما را از مسیر اصلی دور کرده اند، در مسیرهای اشتباه زندگی قدم نزنید که برای شما دردسرهای زیادی ایجاد می کند و مشکلات بزرگی در زندگی شما ایجاد می کند. بهتر است دوستان منفی نگر خود را کنار بگذاری چون با این کار به زودی غم از وجودت خارج می شود و موفقیت خاصی در وجودت پدید می آید که باعث افتخارت می شود.

مشکلات عاطفی و مالی این چند وقت اخیر کمی شما را بی حوصله و پرخاشگر کرده است، این را بدانید که دیگران مقصر این اتفاقات نیستند پس سعی کنید با دیگران رفتار درستی داشته باشید تا بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید، هرگز با عصبانیت تصمیم نگیرید. غرور و تکبر آرام آرام شما را از دیگران دور می کند و باعث می شود زمانی به خودتان بیاید که دیگر هیچکس در اطرافتان نیست، پس بهتر است در رفتار خود تجدید نظر کنید.

کسی چیزی را به شما پیشنهاد می کند که بهتر است آن را قبول نکنید چون مشکلات بزرگی برای شما ایجاد می کند. به جای فکر کردن به چنین پیشنهادهایی از مهارت ها و توانایی های خود به خوبی استفاده کنید و خودتان را دست کم نگیرید زیرا قدرتمندتر از آن چیزی هستید که فکر می کنید. دلتان هوای کسی را کرده و برای دیدن او می خواهید به سفری بروید در این کار شک به دلتان راه ندهید و هرچه سریعتر اقدام کنید زیرا بعد از دیدار او شادی های فراوانی برایتان خواهد بود.

 فال عشق ماهانه بهمن ۱۴۰۰ : اطراف رابطتون حسود دارید شخصی که شاید بهش اعتماد دارید ولی برخلاف میل شما عمل میکنه. توی روابطتون محدودیت دیدار و یا مسائلی هست که شما رو ناراحت می کنه.

فال حافظ اردیبهشت ماهی
طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن می باشد. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید. حاجتی داری که برای رسیدن به آن طاقت را از کف داده ای زود به نیت خودت می رسی به اندازه ی یک چشم برهم زدن.

فال خرداد ماهی 

شما هیچ شناختی از مسائل عاطفی ندارید و این نقطه ضعف بزرگ شماست، پس باید عشق را به هر طریقی که می توانید وارد زندگی خود کنید تا شادی را تجربه کنید. به دلیل کم توجهی به مسائل اطرافتان، به زودی با مشکلات قابل توجهی مواجه خواهید شد، پس بیشتر توجه کنید. در واقع شما باید توانایی های خود را توسعه دهید زیرا ضعف مدیریتی شما تا کنون باعث شده است که رنج های زیادی را متحمل شوید، لازم است از هم اکنون به این موضوع توجه کنید.

شما از مرگ بسیار می ترسید و همیشه نگران هستید که عمرتان کوتاه شود، اما نباید زیاد به آن فکر کنید. اگر به دنبال فردی برای ازدواج و شروع زندگی مشترک هستید، بهتر است به ظاهر و چهره توجه نکنید. با این کار با همسر و یا شخصی که به او علاقه بسیار فراوانی دارید روابط عاشقانه خواهید داشت و اوقات خوشی را با یکدیگر تجربه خواهید کرد. پول خود را خرج چیزهایی کنید که هم شما و هم خلق خدا را خوشحال می کند.

کم کم با گذشت زمان شما هر روز خدا را شکر خواهید کرد زیرا یکدفعه در موقعیتی قرار می گیرید که می توانید به پیشرفت، موفقیت و اهداف خود بسیار نزدیک شوید. اگر ثروت زیادی به دست آوردید پول های خود را خرج چیزهایی کنید که هم شما و هم خلق خدا را خوشحال می کند. زندگی خیلی کوتاه است پس چه بهتر که از لحظات آن لذت ببریم و با نگرانی و غم احساس ناراحتی نکنیم. قدر آنچه را که دارید بدانید تا همیشه شاد باشید.

شما انسانی هستید که به همه احترام می گذارید و شان انسان ها را نگه می دارد، بهتر است درمورد بعضی از افراد این اخلاق خود را کنار بگذارید و به هرکسی به اندازه لیاقتش بها دهید و کاری را انجام ندهید که فکر کنند وظیفه شماست. اگر به او بفهمانید که در نبود شما به چه مشکلاتی می خورد آنگاه ارزش واقعی شما را خواهند فهمید.

 فال عشق خرداد ماهی: به زودی باهات تماس می گیره و دیداری گرم در پیش دارید دارید .ولی مدتیه توی روابطتون سردی و سنگینی ایجاد شده حواستون باشه بهش محبت کنید و ازش دوری نکنید.

فال حافظ خرداد ماهی :
با فکر کردن به مرگ چیزی حل نمی شود. امیدوا باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف می شود. با به کارگیری همه تلاش و اراده و همت عالی خود به اهداف خود خواهید رسید. در این راه از تنبلی و سهل انگاری دوری کنید که اندوه و بیکاری هیچ دردی را دوا نخواهد کرد. کسانی با تو هم صحبت هستند که در ظاهر نصیحت ولی در باطن و پشت سر با تو دشمنی می کنند.

فال متولد تیر:

برخی از کارهای شما در این ماه به نتیجه نمی رسد، بنابراین بسیار ناراحت خواهید شد و بلافاصله همه را محکوم می کنید که دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام نمی دهند، اما باید بدانید که این راه آرام شدن نیست. باید کمی به دیگران حق بدهید و آن ها را درک کنید. کمی صبر و حوصله داشته باشید تغییرات مهمی در زندگی شما رخ خواهد داد که به واسطه آن پله های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهید کرد.

شما قلبی مهربان، پاک و انسان دوست دارید، اما برخی از دوستان و آشنایان قدرت شما را نمی دانند و باعث ناراحتی شما می شوند. از شما خواسته می شود کاری را انجام دهید که نمی توانید انجام دهید. در اینگونه مواقع نیاز نیست مهربان باشید بلکه باید یک راه حل پیدا کنید و زیر بار نروید. مراقب اطرافیان باشید تا زیاد در کارتان تجسس نکنند. کافیست به شخصی که بیش از اندازه سوال می کند بگوئید که مسئله به اون مربوط نمی شود.

برای وارد شدن به یک رابطه عاطفی بهتر است خود را آماده کنید تا تجربیات گذشته را تکرار نکنید. بر سر دو راهی مانده‌اید. باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه ممکن است بر زندگی دیگران نیز تأثیر بگذارد. اگر فکر شده و با مشورت تصمیم بگیرید، موفق خواهید بود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که احتمال دارد کسی در کمین باشد و قصد صدمه زدن به شما را داشته باشد پس مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید.

بهتر است کم کم به فکر گسترش و پیشرفت شغلی باشید اما برای ایجاد تغییرات جدید باید خیلی فکر کنید. این تغییرات باید به گونه ای باشد که اوقات فراغت شما را کمی افزایش دهد و در عین حال درآمد بیشتری برای شما داشته باشد. وقت جبران فرصت‌های از دست رفته است. سعی کنید در روند زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

 فال عشق ماهانه تیر ماهی:‌ شخصی باهاتون برای ادامه‌ی این رابطه مخالفت و یا رقابت میکنه وسعی در دوریتون داره که موفق نمیشه. سفر و یا راهی باهم دارید.

فال حافظ تیر ماهی
حاجتی داری که برای رسیدن به آن طاقت را از کف داده ای زود به نیت خودت می رسی به اندازه ی یک چشم برهم زدن. اگر محبت و خوبی و لطف و صفا را یکجا داشته باشی پیش خلق مقامت بالا می رود. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

فال متولد مرداد
شما فردی مشکوک هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه شما را به دردسر بزرگی می اندازد. دوست یا آشنایی که علاقه زیادی به شما دارد، امروز برنامه ویژه ای برای شما تدارک دیده است و قصد دارد با هدیه دادن شما را غافلگیر کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبت او را جبران کنید. صداقت یکی از عوامل ایجاد یک رابطه سالم است. به جای اینکه خیلی به خودتان فشار بیاورید و چندین کار را همزمان بدون کیفیت انجام دهید، یک کار را به خوبی انجام دهید.

شما پر انرژی هستید و در زمینه‌های بسیاری فعالیت می‌کنید. بهتر است کمی دامنه‌ی فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه‌ی تلاش‌تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید. مراقب فرصت‌ها و منافعی که به دست می‌آورید باشید و آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیت‌ها و دستاوردهای کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگتر است. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

خود را از احساساتتان جدا نکنید؛ زیرا گاهی راه‌های منطقی به تنهایی پاسخگو نیستند. شما اهل صحبت و گفت و گو با اطرافیان نیستید و سکوت را به صحبت های بیهوده ترجیح می دهید، این روحیه تا زمانی که باعث خودسانسوری شما نشود مشکلی ندارد، در واقع اگر از نکته مفید و سودمندی مفید هستید باید آن را در جمع بگویید. یکی از اعضای خانواده که احتمالا برادر شماست نیاز به کمک دارد اگر می توانید دست او را بگیرید.

زیاد اهل انجام کارهای خیر و انسان دوستانه نیستید، ادامه این وضعیت به هیچ وجه به نفع شما نیست و اگر به دنبال آرامش روحی و روانی هستید، این ماه فرصت مناسبی برای رسیدن به آرامش روحی و روانی با شرکت در امور انسان دوستانه می باشد. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید.

فال عشق ماهانه مرداد ماهی: ممکنه سر مسائل کوچیکی بینتون بحث پیش بیاد ولی خیلی زود هم باهم آشتی خواهید کرد و رابطه‌ی خوبی خواهید داشت.آشتی و دیداری گرم دارید.

فال حافظ مرداد ماهی
یک خبر خوش در راه است. منتظر باش. با شنیدن این خبر بیماریت نیز شفا پیدا می کند ولی یادت باشد نذری که کرده ای حتما ادا کنی. شما از کلیه ی رقیبان خود سبقت می گیرید و همه را از میدان به در می کنید. شانس پیروزی در دست خودتان هست. آن را گم نکنید یا نگذارید رقیبان آن را از دستتان بربایند.

طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

این ماه با شخصی آشنا می شوید که به شما کمک می کند تا بتوانید قوانینی برای زندگی خود در نظر بگیرید و خودتان را از مشکلات و سختی ها را به خوبی عبور دهید و به شادمانی نزدیک کنید. شما از کمبود اعتماد به نفس در زندگی خود رنج می برید و به همین خاطر فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از همین ماه با شرکت در دوره ها و کلاس های مختلف به فکر افزایش اعتماد به نفس خود باشید.

گاهی اوقات همسرتان از روی خستگی کارهایی انجام می دهد که شما احساس می کنید قدردان زحمات شما نیست، اما اصلا اینطور نیست، کمی صبر داشته باشید همسرتان خودش از این موضوع آگاه است و به زودی با انجام کاری عاشقانه به شما ثابت می کند که شما را از صمیم قلب دوست دارد و از زحماتی که برای آن انجام داده اید قدردانی می کند. زیاد زندگی را سخت نگیرید زیرا معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی برای شما قرار است بیفتد.

به فکر افزایش درآمد خود هستید اما دارید احساسی عمل کنید، زیاد نگاه به رسانه ها و تبلیغاتی که برای راه های افزایش درآمد می کنند نگاه نکنید بلکه به جای این کارها با افراد مجرب مشورت کنید تا پولی را که با هزار زحمت به دست آورده اید به سادگی از دست ندهید.

احساس می کنید مانند گذشته قوی و سالم نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می کنید. دلیل این وضعیت در کم تحرکی و ورزش نکردن است، در این ماه با در پیش گرفتن یک برنامه غذایی و ورزشی صحیح از ضعف و خستگی پیشگیری کنید. اگر گرفتار هستید و درگیر مشکلات هستید، نگران نباشید.چرا که همه چیز حل و فص و رو به راه خواهد شد پس کنی صبور باشید.

فال عشق ماهانه بهمن ۱۴۰۰ : ازت دلخوره و انگار بهت پشت کرده فکرش درگیر مسائل مختلفیه ولی دوست داشتنتون دوطرفست یه خوشحالی و یه پیروزی توی این رابطتون به وجود خواهد آمد.

فال حافظ شهریور ماهی
با خیال او زندگی می کنی. مدعی هستی که عاشق شده ای اما می دانی که برای رسیدن به وصال یار باید صبر داشته باشی. احساس پیری می کنی زیرا همه چیز را از خود قطع کرده ای حتی خوشی را ولی بدان آنچه سرنوشت تو باشد پیش خواهد آمد. امیدوار باش. غم را کنار بگذار تا به وصال یار برسی. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست.

فال متولد مهر
شما در مقطع حساسی از زندگی قرار دارید و اگر از کار و تلاش دست بکشید و ناامید شوید، دست آوردهای شما به هدر خواهد رفت. به هیچ وجه در این ماه در مقابل مشکلات کمر خم نکنید و به کار و تلاش جدی تری ادامه دهید. برای یک مشکل خانوادگی باید تصمیم مهمی بگیرید و این احتمال وجود دارد که در این تصمیم دچار اشتباه شوید، پس حواس خود را جمع کنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، تصمیمی بگیرید که صلاح خود و اطرافیانتان را تضمین کند.

شب ها قبل خواب همش خودت را سرزنش می کنی و همش در حال مقایسه خود با افراد موفق هستی، به جای این کار بهتر است بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی. با این کار در جامعه نیز می توانی به موقعیت خوبی دست پیدا کنی و تاثیر گذار باشی. بدترین چیزی که جلوی تو را گرفته افکار منفی و ذهنیت محدودی است که داری.

از اینکه دوستانتان آنطور که باید قدردان زحمات شما نبودند ناراحت هستید. اگر برای رضای خدا کاری کرده اید پس چرا دیگر شاکی هستید؟ خداوند خوبی هاتو بی پاسخ نمی زاره اصلا نگران نباش. توانایی سازگاری با هر شرایط و موقعیتی را دارید و به واسطه همین امر به قدرت و موقعیت های خوبی دست پیدا خواهید کرد. روحیه‌ی شادی دارید، انرژی شما زیاد است و کارهایتان را با روحیه ی بالا انجام می‌دهید،در برابر مشکلات خودتان را نمی‌بازید و همین نشانه مثبتی دارد.

فال عشق مهر ماهی : مشکلاتی توی رابطتون هست که حل خواهد شد ولی بینتون قهر و دلخوری و یا دوری اگر هست مدت زمانی باید صبر کنید کوتاهه.

فال حافظ مهر ماهی
خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود.

فال متولد آبان
دائما در ظاهر خود دنبال مشکل می گردی و اعتماد به نفست کاهش پیدا کرده، اگر چیزی در ظاهرت اذیتت می کنه یا اونو تغییر بده یا باهاش کنار بیا، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. اقداماتی که درصدد انجام آنها هستید بسیار بزرگ و دور از دسترس است اما شما هم اراده قوی دارید پس نگذارید تا دیگران شما را منصرف سازند.

به اطرافیان خود قول هایی داده اید که آن ها را فراموش کرده اید، به وعده های خود عمل کنید زیرا بی مسئولیتی شما در این مورد می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند. کارهای روزانه خود را نادیده نگیرید و با اتمام سریع کارها فرصتی برای استراحت و تفریح ​​پیدا کنید. گاهی اوقات در زمینه های مالی احساسی رفتار می کنید و همه پول خود را صرف خرید چیزهای بیهوده ای می کنید بهتر است در این ماه کمی بر روی این موضوع فکر کنید.

مراقب نحوه حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بیشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیرب بوجود نیاورید. مدت هاست که درد عشقی را در سینه داری و در تمام این مدت حتی با سرزنش دیگران و کنایه های حسادت آمیز از آن دست نکشیده ای. شما واقعا انسان وفاداری هستید و به زودی به عشق خود خواهید رسید، فقط به هیچ وجه خوشحالی خود را به دیگران نشان نده چون آن ها چشم دیدنت را ندارند و با حسادت هایشان زندگی شما را خراب می کنند.

 فال عشق آبان ماهی بهت فکر میکنه ولی متاسفانه این روزها خیلی از هم دور شدید، شخص مقابل شما قادر به تشخیص یک راه درست نیست و می ترسه که اشتباه کنه اختلاف سنی که مشکل ساز خواهد شد.

رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است. با فردی عالی مقام ملاقات می کنید که او به شما کمک کرده و راهنمایی تان می کند. مطمئن باشید به نیات خودتان می رسید به شرط آنکه از خداوند دور نشوید. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید.

فال متولد آذر
ممکن است از دست دادن عزیزی در زندگی خود بسیار افسرده و غمگین باشید و آرزوی شما این باشد که دوباره او را پیدا کنید، این شخص به زودی به سراغ شما خواهد آمد و این جدایی تمام می شود، نگران نباشید. اگر از زندگی خود ناراضی هستید و مدام خود را سرزنش می کنید، ادامه این رویکرد چیزی جز افسردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. برای حل مشکلات سرعت‌عمل بیشتری داشته باشید.

شما قدر زمان را نمی دانید و این وضعیت مانع پیشرفت شما شده است، از امروز بیشتر به گذر زمان توجه کنید و یادتان باشد که زمان طلاست. به خود قول داده اید که اوقات فراغت خود را صرف کارهایی که دوست دارید بگذرانید، اما این وعده عملی نمی شود و چیزهای غیرمنتظره ای سر راهتان قرار می گیرد و باید به جای انجام کارهایی که دوست دارید، کارهای غیرمنتظره را انجام دهید.

اعصاب خود را کنترل کنید و با رفتارهای زشت خود و دیگران را آزار ندهید زیرا با این رفتارها فقط به خود آسیب می رسانید و دیگران را شکننده می کنید. از مسیر عقل و منطق منحرف نشوید و قبل از هر کاری ابتدا وضعیت را به درستی بسنجید، زیرا اقدامات عجولانه و سهل انگارانه فقط وضعیت موجود را حادتر می کند. در برخی روزها ممکن است مشکلاتی داشته باشید که خشم و عصبانیت شما را برانگیزد، با این حال باید بتوانید خود را کنترل کنید.

کسی که شما را دوست دارد کاملاً با شما صادق است و هیچ قصدی در رابطه با شما ندارد، پس در آرامش باشید و از بودن در کنار او لذت ببرید. هر چه زودتر شک های خود را کنار بگذارید چون که دارید خیلی شریک زندگی تان را اذیت و ناراحت می کنید و ممکن است شما را برای همیشه ترک کند. خودتان به خوبی می دانید که نبود او فقدان بزرگی در زندگی تان به وجود خواهد آورد پس قدرش را بدانید.

 فال عشق ماهانه آذر ماهی: تماس و یا پیام و پیشنهادی از طرفش خوشحالتون میکنه. بهتون فکر میکنه و به زودی دیدار براتون مهیا خواهد شد.

فال حافظ آذر ماهی
تمام حرف هایی که می زنی بر علیه خودت استفاده می شود پس عاقل باش. حریم خودت را نگهدار تا از غم رهایی یابی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.

فال ماهیانه متولدین دی
اگر برای رضای خدا کارهای مثبت انجام می دهید مطمئن باشید جایی که انتظارش را ندارید به شما نگاه می کند و اگر به مشکلی برخوردید دست شما را می گیرد پس دست از کمک کردن به مستمندان برندارید. از بیکاری و بی هدفی در زندگی رنج می برید و همیشه به دنبال راهی هستید که بتوانید برای خود شغلی پیدا کنید و به موفقیت برسید. خداوند درد و دل شما را می شنود و به زودی شما را در موقعیت خوبی قرار می دهد.

در زندگی هر فردی فراز و نشیب هایی وجود دارد و گاهی اوقات می تواند خوب و گاهی اوقات بسیار بد باشد، پس از این موضوع ناراحت و غمگین نباشید. اتفاقات خوبی در راه است و این امکان وجود دارد که از نظر حرفه ای ارتقا پیدا کنید یا در مسیر زندگی عاطفی خود با فرد مناسبی آشنا شوید. در هر صورت برای شما خوشبختی خواهد بود. زندگی برای شما به سمت بهتر شدن تغییر می کند و شما می توانید به هر چیزی که می خواهید برسید اما باید در اعمال خود دقت بیشتری داشته باشید.

اگر شما فقط ناامیدی را از خود دور کنید، زندگی شما شکل بهتری به خود می گیرد و می توانید در تمام مراحل زندگی موفق باشید. اگر خانم هستید ممکن است خانه خود را تغییر دهید یا سعی کنید شغل خود را تغییر دهید. این ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد، اما موفقیت های زیادی را در آینده برای شما به ارمغان می آورد. خودتان را دست کم نگیرید و همه جا از اراده خود استفاده کنید. از طرف کسی برای تو پیغامی می‌رسد که تو فکرش را هم نمی‌کردی. تو آنقدر درگیر مسائلت هستی که متوجه پیرامون خود نمی‌شوی و بعضاً، کسانی که دوستت دارند را نمی‌بینی.

 فال عشق دی ماهی: دوستتون داره و بهتون فکر می کنه همینطور که شما دلتنگش هستید اگر دور بودید یا کات کرده بودید معجزه‌ی بازگشت داره.

فال حافظ دی ماهی
لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید.

فال ماهانه بهمن ماهی ها
گول حرف های بیهوده اطرافیانتان را نخورید، آنها می خواهند با چرب زبانی شما را فریب دهند. سعی کنید به امور زندگی خود توجه کنید، برخی می خواهند شما را شکست دهند و شما را اذیت کنند. اگر می خواهید در امور کاری خود موفق شوید، جلسه ای برگزار کنید و تصمیم مهمی برای خود بگیرید. سعی کنید افکار بیهوده را از سر خود دور کنید. افکار بیهوده باعث می شود در زندگی خود شکست بخورید.

مراقب صحبت‌های خود با دیگران باشید، زیرا فرصت‌طلبان همیشه در تلاش هستند تا ایده‌های شما را بدزدند. شک و تردید باعث شده چند روزی را در اضطراب بگذرانید و نتوانید بدانید که آیا کار درستی انجام داده اید یا نه، بهتر است نظر دیگران را جویا شوید. شرایط جدیدی ممکن است پیش بیاید که از نظر شما بسیار جذاب و موفق باشد، اما در باطن این موضوع درست نیست، پس بهتر است تسلیم شوید.

شما در حال حاضر نیاز مبرمی به سفر و استراحت دارید زیرا مشغله کاری شما بسیار شلوغ است و دیگر نمی توانید کار کنید. در خانواده مشکلاتی وجود دارد و ممکن است با آنها مشاجره کنید. بهتر است دغدغه های کاری را وارد زندگی شخصی خود نکنید. نباید به نظرات و حرف های منفی دیگران توجه کنید و طمع خود را سر دیگران خالی کنید. اگر کمی بر اعصاب خود مسلط باشید، همه چیز راحت تر می شود.

مواظب باشید در قضاوت دیگران دچار اشتباه نشوید و با سهل انگاری در این امر باعث ناراحتی آنها نشوید، زیرا صراحت شما گاهی به ضرر شما تمام می شود. سخاوت و اسراف بیش از حد می تواند در آینده آسیب های زیادی به شما وارد کند، پس مراقب باشید و بدانید که همه چیز همیشه درست نیست. در آخر این را بدانید که تنها راهی که می توانید به موفقیت برسید تلاش برای افزایش توانایی های خود است. شما باید در شغل مورد نظر خود مهارت های زیادی کسب کنید.

 فال عشق ماهانه بهمن ۱۴۰۰: دوستت داره و بهت فکر میکنه بینتون دلتنگی دیده میشه به زودی خوشحالی، سوپرایز یا یک پیشنهاد عالی توی رابطتون خوشحالتون خواهد کرد.

فال حافظ بهمن ماهی
ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود. بسیار انسان وفا پیشه ای هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تا هر زمان که لازم باشد به پای معشوق می نشینید. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

فال ماهانه بهمن متولدین اسفند
تکلیف خود را با کسی که با یک دست شما را به جلو هل می دهد و با یک پا به عقب می راند، روشن کنید. مجردها برای پیشنهاد ازدواج آماده باشند، امکان نامزدی نیز وجود دارد. اگر خانم متاهل هستید خبر بسیار خوشحال کننده ای مثل مادر شدن می شنوید و اتفاق های غیر منتظره و امیدوار کننده ای در انتظار شما می باشد. با صبر و تامل به زندگی که از خود و همسرتان انتظار دارید می رسید.

گر اگر مشکلی در زندگی مشترک دارید، بهتر است خیلی زود و بدون دعوا و درگیری آن را حل کنید. یک نفر به شما کمک می کند و از شر مشکلات و گرفتاری ها خلاص می شوید. به زودی سفری در پیش رو دارید که با عشقتان به این سفر می روید و بسیار خوشحال و راضی خواهید بود پس بهتر است از این لحظات لذت ببرید.

با یک دوست لجبازی می کنید و تمام اسرار او را به دیگران می گویید و باعث خجالت او می شوید اما بدانید که تاوان کارتان را خواهید داد. دو نفر از دوستانتان به خاطر مسائل پیش پا افتاده با یکدیگر قهر کرده اند که باید با هم آشتی دهید و بدانید که برای کارتان پاداش خواهید گرفت. اخباری را خواهید شنید که زندگی شما را تغییر می دهد و نمی دانید باید خوشحال باشید یا ناراحت. این را به فال نیک بگیرید و از این وضعیت نترسید.

در زمینه های کاری با تلاش و کوشش شرایط مناسبی را برای رشد و تکامل خود فراهم خواهید کرد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب دست از تلاش برندارید. شما درگیر یک معامله یا پروژه یا حتی سرمایه گذاری خواهید شد که در آن بسیار موفق خواهید بود و پول و ثروت زیادی به دست خواهید آورد. در زندگیتان هیچگاه نگرانی به دل خود راه ندهید به زودی شخصی به شما کمک های بسیاری خواهد کرد تا بتوانید مشکلات رها شوید.

 فال عشق اسفند ماهی: خودتون ناراحتید و فکرتون درگیر و ناراحت و مشغول بینتون درسته فاصله و دوری و یا جدایی هست ولی بهتون علیرغم مشکلاتی که داره فکر میکنه.

فال حافظ اسفند ماهی
شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی کند به دنبال مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید باید مشکلات را تحمل کنید تا به مرادتان برسید. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر