یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

فرق بین ژلیش ناخن و و کاشت ژله ای را بدان

عکس, فرق بین ژلیش ناخن و  و کاشت ژله ای را بدان

گاهی خانم ها، کاشت ژل را با ژلیش ناخن اشتباه می‌گیرند. ژلیش ناخن با کاشت ژل فرق دارد. در کاشت ناخن، موادی از جنس پلاستیک یا پودرهای فشرده‌شده روی ناخن شما قرار می‌گیرد و سبب بلندتر و ضخیم‌تر شدن ناخن می‌شود که معمولا طرح و رنگ‌های گوناگونی دارند تا این ترکیب مصنوعی، سبب ظاهر خوب ناخن شود.

درحالی‌که در فرایند مانیکور ناخن با ژل (ژلیش ناخن)، از مواد ژل‌مانندی روی ناخن‌های طبیعی شما استفاده می‌شود و هدف از آن، بلندتر نشان‌دادن ناخن نیست. در ژلیش ناخن، بر خلاف کاشت ناخن، باید از نور لامپ‌های ال ای دی یا اشعه ماوراءبنفش برای خشک شدن ژلیش استفاده کرد که این فرایند در کاشت ناخن، کاربردی ندارد.

ژلیش ناخن، همان لاک کلاسیک است که با اکریلیک ژل‌ مانند مخلوط شده و‌ لاک موقت محسوب می‌شود و گاهی دوام و کارایی بیشتری از لاک دائمی دارد. اسم محصول لاک ژل GEL POLISH است که نام برند محصول بوده و خانم ها آن را به ژلیش می شناسند. لاک ژل‌ها معمولا در سه مرحله روی ناخن انجام می‌شوند: ژل بیس، ژل رنگی و تاپ ژل. لاک ژله ای برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود، اما گاهی روی ناخن‌های کاشت هم قابل استفاده خواهد بود.

شما می‌توانید از لاک ژل برای ناخن طبیعی یا کاشت شده استفاده کنید. استفاده در این حالت نیازمند یک لایه بیس کت است. شما می‌توانید بعد از آن لاک‌ژل انتخابی را روی ناخن بزنید. اما از لاک معمولی تنها برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود. استفاده از لاک معمولی برای ناخن‌های کاشت شده به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. زیرا لاک به درون مواد کاشت نفوذ می‌کند و احتمالا بعد از این کار باید برای ریمو کاشت ناخن اقدام کنید. برای ترمیم لاک ژل باید به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید و از انواع ژلیش ناخن استفاده نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر