یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

فرمول رنگ آمبره بژ رنگی خاص و لاکچری

یکی از رنگ موهای خاص و شیک و لاکچری برای زنان با کلاس رنگ موی آمبره بژ است. این رنگ ترکیب بسیار شیکی دارد و رنگ آن همه پسند است.

عکس, فرمول رنگ آمبره بژ رنگی خاص و لاکچری

در این پست به شما آموزش می دهیم که چگونه موها را به رنگ موهای بالا در بیاورید. برای این کار چند رنگ مو نیاز است و همین طور چند کاسه رنگ و یک یا دو قلم رنگ مو. از این‌ها که بگذریم به روغن آرگان، پودر دکلره سفید و آبی نیز به مقدار خاصی نیاز دارید.به ازای هر اسکوپ پودر دکلره ۵ قطره روغن آرگان در ترکیب می‌ریزیم. می‌توانید از روغن آرگان پژال و یا از هر نوع روغن مو دیگر مناسب موهای خود، در ترکیب اضافه کنید. این کار سبب می‌شود موهای شما در دکلره‌های متعددی که روی موها انجام می‌دهیم آسیب نبیند.ترکیب پودر دکلره سفید و آبی را به صورت ۵۰، ۵۰ با اکسیدان ۱۲% و ۹% و روغن آرگان به اندازه یاد شده درست می‌کنیم. انتهای موها را پوش می‌دهیم به اندازه ۴ سانتیمتر و از پوش به پایین را دکلره می‌زنیم. ۳۵ تا ۴۰ دقیقه مواد دکلره را روی موها نگه می‌داریم.

در قدم دوم :ترکیب پودر دکلره بعدی را درست می‌کنیم این بار پودر دکلره را با اکسیدان ۹% و ۶% به صورت ۵۰% ، ۵۰% ترکیب کنید. این بار هم از پودر دکلره سفید و آبی به صورت نصف به نصف ترکیب می‌کنیم. به ازای هر اسکوپ این بار ۴ قطره روغن آرگان دوماسی استفاده کنید.موهایی را که یک بار دکلره شده است را در سر شور آبکشی می کنیم و آب موها را می‌گیریم. این بار پوش مو را در میانه مو از ریشه تا ساقه می‌آوریم. دکلره را بر روی تمام موها می‌ریزیم از ریشه تا ساقه ۱۵ دقیقه به صورت نوازش کردن با دکلره ماساژ دهید و بعد بدون استفاده از ماسک و نرم کننده فقط موها را آبکشی کنید.

قدم سوم و آخر:حالا وقت آن است که رنگ مویی را که می‌خواهید برای رنگ آمبره بژ استفاده کنید با یک دیگر ترکیب کنید. رنگ اصلی بلوند روشن از سری رنگ موی مارال بلوند بژ روشن با شماره ۸.۵۱ را با اندکی واریاسوین مارال ۰۰۰ و مقداری رنگ موی مارال شماره ۱۲.۱۸ از سری هایلایت با نام عروسکی رویال و اندکی رنگ موی مارال بلوند دودی خیلی روشن مخلوط می‌کنیم. این ترکیب نیاز به اکسیدان ضد قرمزی دارد حدود ۱۰ قطره هم روغن آرگان اضافه می‌کنیم. این مخلوط را کمی زیاد‌تر از میزان نیازمان ترکیب می‌کنیم و روی کل سر می‌ریزیم از آنجایی که موهای ما به به سرعت رنگ می‌پذیرند موها را برای رنگ پذیری بهتر ۱۵ دقیقه با رنگ ماساژ می‌دهیم. ماساژ شما باید بسیار نرم باشد بعد از ایجاد تغییر رنگ آب می کشیم از ماسک تثبیت کننده رنگ استفاده می‌کنیم سپس باید موها خشک شود و سشوار کشیده شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر