یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

فعال سازی تغییر و غیر فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

عکس, فعال سازی تغییر و غیر فعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول
برای فعال کردن پیشواز همراه اول ، تغییر دادن آهنگ آن و غیر فعال کردن آهنگهای پیشواز همراه اول با این آموزش همراه شوید. شما می توانید برای تمام این کارها از روش های مختلف کد دستوری ، ارسال پیامک ، همراه من و تلفن گویا استفاده کنید ما برای سهولت کار شما هر سه آموزش را در این صفحه از یاس فان قرار داده ایم.
 فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول با پیامک:این روش بسیار آسان است و اکثر کاربران و طرفداران آوای انتظار از این روش استفاده می کنند. در این روش شما می بایست کد پیشواز آوای انتظار مد نظر خود را کپی و یا حفظ کنید و سپس آنرا به سامانه ۸۹۸۹  پیامک کنید .
فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول با تلفن گویا:با شماره ۹۹۹۰ تماس بگیرید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۱ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۱ را بفشارید.کد پیشواز مدنظر را وارد کنید و در انتها مربع را شماره گیری کنید.
فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول با کد دستوری: در این روش باید ابتدا وارد صفحه شماره گیری گوشی شوید و سپس کد دستوری # کد آهنگ * ۲۲۱ * ۱۰ * را  وارد کنید.
 فعال سازی پیشواز همراه اول با همراه من: باید ابتدا وارد آن شوید و سپس از منو انتهای صفحه گزینه خدمات من را انتخاب کنید و سپس گزینه آوای انتظار را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه شما می توانید تمامی کدها را به تفکیک مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر یک از آهنگ ها می توانید آنرا فعال کنید.
روش تغییر آهنگ پیشواز همراه اول
 تغییر پیشواز همراه اول از طریق پیامک:جهت تغییر آوای انتظار همراه اول شما از طریق پیامک، باید کد آوای جدید را به سامانه پیامکی ۸۹۸۹ پیامک کنید.
 تغییر آهنگ پیشواز همراه اول با تلفن گویا: توجه داشته باشید که باید حتما با تلفن همراه خودتان تماس حاصل نمائید.وارد صفحه شماره گیری گوشی شوید و شماره ۹۹۹۰ را وارد کرده و تماس بگیرید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۱ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۱ را بفشارید.کد آهنگ پیشواز جدید را وارد کنید و در انتها مربع را نیز بفشارید.
تغییر پیشواز همراه اول با کد دستوری:شما می بایست وارد صفحه شماره گیری گوشی شوید و سپس همانند تصویر بالا عبارت # کد آهنگ جدید * ۲۲۲ * ۱۰ * را وارد کرده و سپس تماس حاصل فرمائید.
تغییر کد پیشواز همراه اول با همراه من:در برنامه همراه من همراه اول شما می توانید با جستجو در میان لیست کدهای موجود، اقدام به تغییر آهنگ پیشوا مدنظر خود کنید.
روش غیر فعال سازی پیشواز همراه اول:
۱- غیر فعال سازی پیشواز همراه اول با پیامک:عدد ۵ را به شماره پیامکی ۸۹۸۹ پیامک کنید.
۲- غیر فعال سازی پیشواز همراه اول با تلفن گویا:با شماره تلفن ۹۹۹۰ تماس بگیرید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.کلید ۲ را بفشارید.
۳- غیر فعال کردن پیشواز همراه اول با کد دستوری:وارد صفحه شماره گیری گوشی شوید و سپس عبارت # ۲۲۳ * ۱۰ * را وارد کرده و سپس تماس حاصل نمائید و در طی چند ثانیه کد پیشواز شما غیر فعال خواهد شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر