یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

فیس براش چیست نکاتی مهم درباره آن

عکس, فیس براش چیست نکاتی مهم درباره آن

یکی از لوازم آرایش که هر خانمی باید داشته باشد فیس براش است. شما با کمک آن می توانید عمیق ترین و بهترین لایه برداری ها را از روی پوست خود داشته باشید. از دیگر فواید فیس براش می توان به  افزایش جذب مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست اشاره کرد؛ آنها منافذ را عمیقا پاک میکنند و چین و چروک را کاهش می دهند.دقت کنید همانطور که هر وسیله ای برای مراقبت از پوست و زیبایی،برای همه مناسب نیست، فیس براشها هم از این دسته مستثنی نیستند و به پوستهایی که دارای حساسیت زیاد و یا نازک هستند توصیه نمی‌شود.استفاده از فیس براش ها نباید بیش از دو یا سه بار در هفته باشد، چرا که در صورت استفاده مداوم و بیش از حد ، پوست گوشت طبیعی خود را از دست میدهد و این امر مانع تعادل PH پوست می شود. همچنین دقت کنید برس فیس براش باید بلافاصله پس از استفاده، برای از بین بردن باکتریها کاملا شسته و تمیز و خشک شود.

همیشه لازم نیست تا از کرم های مختلف و گران قیمت استفاده کنیم. گاهی اوقات با انجام روشهای ساده ای می توانیم از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنیم. یکی از عوامل مهم ایجاد چین و چروک در پوست تجمع آلاینده های پوست و بسته شدن منافذ و در نتیجه نرسیدن مواد لازم و همچنین اکسیژن به پوست است. که این موضوع در دراز مدت موجب مردن و از بین رفتن سلوهای پوست خواهد شد. حال اگر در طول زمان پوست را پاکسازی کنیم و منافذ پوست بسته نشود پوست شفاف و جوان خواهیم داشت.

نحوه صحیح استفاده از فیس براش :استفاده از فیس براش ها نباید بیش از دو یا سه بار در هفته باشد، چرا که در صورت استفاده مداوم و بیش از حد ، پوست گوشت طبیعی خود را از دست میدهد و این امر مانع تعادل PH پوست می شود. همچنین دقت کنید برس باید بلافاصله پس از استفاده، برای از بین بردن باکتریها کاملا شسته و تمیز و خشک شود.سعی کنید ابتدا با استفاده از شستشوی پاک کننده صورت یا فوم با استفاده از دست های مرطوب پوست را به طور کامل ماساژ داده ، سپس با استفاده از حرکات دایره ای کوچک دستگاه و با درجه متوسط، قلم مو را فشار دهید. تمیز کردن می تواند منطقه گردن و دکلره را هم شامل شود. مدت زمانی بیش از تقریبا سه تا چهار دقیقه تمیز کردن را صرف نکنید. از آنجا که پوست اطراف چشم بیش از حد نازک و ظریف است از به کار بردن سر مخصوص صورت آن برای پاک کردن اطراف چشم خودداری کنید و از فیس براشهای مخصوص اطراف دور چشم استفاده کنید.

سعی کنید ابتدا با استفاده از شستشوی پاک کننده صورت یا فوم با استفاده از دست های مرطوب پوست را به طور کامل ماساژ داده ، سپس با استفاده از حرکات دایره ای کوچک دستگاه و با درجه متوسط، قلم مو را فشار دهید. تمیز کردن می تواند منطقه گردن و دکلره را هم شامل شود. مدت زمانی بیش از تقریبا سه تا چهار دقیقه تمیز کردن را صرف نکنید. از آنجا که پوست اطراف چشم بیش از حد نازک و ظریف است از به کار بردن سر مخصوص صورت آن برای پاک کردن اطراف چشم خودداری کنید و از فیس براشهای مخصوص اطراف دور چشم استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر