یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

قدرتمند ترین داروهای گیاهی برای بزرگ شدن سینه

عکس, قدرتمند ترین داروهای گیاهی برای بزرگ شدن سینه

قدم اول برای درمان کوچکی و افتادگی سینه ، ماساژ درست و اصولی است. مقداری از روغن ماساژ را برداشته و اطراف سینه را به سمت داخل و به سمت بیرون ماساژ دهید.حرکات دست باید از بیرون به سمت وسط به صورت دورانی و در جهت حرکت عقربه های ساعت باشد.۲۰ بار تکرار کنید. با استفاده از دو دست سینه ها را به سمت بالا بکشید و ۲۰ بار برای هر دو سینه تکرار کنید‌.در مرحله دوم حرکات آرام تر و سبک تری انجام دهید و به سمت داخل ماساژ بدهید. برای اینکه این روش موثر باشد به طور منظم انجام دهید.

مواد غذایی مناسب برای بزرگ کردن سینه

۱-طریقه مصرف رازیانه :دلیل استفاده از رازیانه برای افزایش سایز سینه، سطح بالایی از فلانوئیدها در دانه های رازیانه است که استروژن را افزایش می دهد. بدیهی است که افزایش استروژن باعث افزایش سایز سینه می شود. گفته می شود که دانه های رازیانه قادر به تولید بافت سینه هستند.

دانه های رازیانه را با روغن جگر ماهی کاد بجوشانید و اجازه دهید خنک شود و سپس با آن سینه ها را ماساژ دهید و اجازه دهید که ۳۰ دقیقه روی سینه ها بماند سپس با آب ولرم بشویید.

۲- موز : بسیاری از زنان فواید موز را می دانند و از ماسک آن برای پوست و مو استفاده می کنند. این میوه همچنین می تواند به عنوان یک ماسک سینه برای افزایش سایز سینه هم عمل کند‌، هم چنین باعث مرطوب شدن پوست می شود و بعضی ادعا می کنند که موز مانع شل شدن سینه ها می شود‌ مز به دلیل داشتن پتاسیم و منیزیم تسکین دهنده عضلات است. مواد مغذی و مواد معدنی موجود در موز باعث افزایش سایز سینه می شود‌.خوردن موز باعث افزایش سایز سینه نمی شود ولی به روال آن کمک می کند. بهتر است از موزهای رسیده به جای موزهای گوشتی استفاده کنید.

۳-عدس قرمز :عدس قرمز ارزان ترین روش برای افزایش سایز سینه است. کاری که باید انجام دهید:۴ قاشق غذاخوری عدس قرمز را به مدت یک شب در آب بخیسانید. صبح روز بعد عدس ها را بکوبید و خمیر آن را روی سینه ها به مدت ۳۰ دقیقه تا زمانی که آب بیاندازد قرار دهید. روزانه این کار را انجام دهید.احتیاط: عدس ها را روی سینه ماساژ ندهید چون ممکن است باعث سوزش شود.

۴-نخل بادبزنی : نخل بادبزنی به دلیل داشتن مواد مغذی گیاهی و اسیدهای چرب باعث رشد بافت سینه می شود. چای نخل بادبزنی را از یک شرکت تجاری معتبر تهیه کنید . در طول روز ۲تا۳ فنجان از آن را میل کنید. به مدت چند ماه به طور منظم استفاده کنید.احتیاط: عوارض جانبی این گیاه: تهوع، سردرد، سرگیجه، استفراغ، اسهال و یبوست.

۵-بزرگ کردن سینه با گل شبدر قرمز:در میان درمان های خانگی این روش کمتر شناخته شده است. اما تاثیرات به سزایی در افزایش سایز سینه دارد. که با عنوان های شبدر علفزار، شبدرگاو، شبدر شیرین نیز شناخته شده است. با توجه به اینکه تاثیر گل شبدر قرمز به طور کامل بررسی نشده اما برخی از زنان تاثیرات آن را در افزایش سایز سینه تایید کرده اند. علاوه بر این برای مدت طولانی از این گیاه برای درمان سایر بیما ری های زنان مانند زایمان و مشکلات یائسگی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین در کاهش بیماری های قلبی و سکته مغزی موثر است. این گیاه دارای فیتو استروژن است که همه جنیستین های مهم را دارد که خود را به گیرنده های استرادیول متصل می کند. این گیرنده ها خود را به گیرنده های رشد سینه متصل می کنند.۱تا۳ قاشق غذاخوری از گیاه شبدر قرمز را در یک فنجان آب جش بریزید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس بنوشید. ۳ بار در روز بنوشید.احتیاط: حتما با نظر پزشک مصرف کنید چراکه ممکن است باعث تهوع، سردرد، خونریزی واژینال و دردهای عضلانی شود. اگر دچار مشکلات خونریزی هستید این گیان خونریزی را بیشتر می کند پس استفاده نکنید.

ریشه کاسنی :ریشه کاسنی یکی از موثرترین درمان های خانگی برای بزرگ شدن سینه است. اگر شما هر روز چای کاسنی را برای یک دوره کئتاه بنوشید نتایج خوبی خواهید دید. این گیاه باعث تولید سلول های سینه و بافت سینه می شود. هم چنین از ابتلا به سرطان سینه جلوگیری می کند. این گیاه سرشار از ویتامین ها، از جمله ویتامینA، B کمپلکس، C،D، آهن، منیزیم، پتاسیم، روی، کولین، منگنز، بور و کلسیم است. می توانید این چای را به همراه شیر یا شکر مصرف کنید که از تجمع چربی های آن جلوگیری شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر