یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

قدرتمند ترین کرم های بازار برای بستن منافذ باز

عکس, قدرتمند ترین کرم های بازار برای بستن منافذ باز

بهترین راه برای بستن منافذ باز و بزرگ صورت استفاده از کرم های زیبایی مخصوص آن می باشد . در این پست از یاس فان شما را با بهترین برندهای این کرم آشنا می کنیم.

 

*محلول جمع کننده منافذ پوست سوتیس مدل smoothing refiner solution( از بهترین برندهای فرانسوی است که می‌توانید برای نرم کنندگی و کاهش چربی پوست استفاده کنید. پایه این محصول هیالورونیک، پروتئین های بادام و کلاژن بوده و برای پوست‌های معمولی تا چرب توصیه می‌شود.)

*کرم کاهش دهنده منافذ باز پوست لکسیون مدل Pore : . این کرم دارای قابلیت بازسازی بافت پوست بعد از جمع کردن منافذ اصلی است. اگر این کرم به صورت متناوب استفاده شود می‌تواند در کاهش چربی اضافی و تغذیه همزمان پوستتان موثر باشد.

*کرم ترمیم کننده و جمع کننده منافذ استادرم مدل پر ریفاینر : جمع کننده قوی منافذ باز پوست پر ریفاینر گزینه مناسبی برای پوست‌های چرب و جوشدار است. این محصول از نرم کنندگی خوبی برخوردار است و بنابراین می‌تواند پایه خوبی برای آرایش نیز باشد.

*سرم تنگ کننده منافذ پوست ایوروشه مدل Sebo Vegetal : این محصول فرانسوی بوده و و با جذب سبوم اضافی به محو شدن منافذ پوست کمک می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر