یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

قوی ترین درمان گیاهی درد و خارش بواسیر در خانه

اگر چه برای درمان بواسیر درمان های سنتی و خانگی زیاد وجود دارد اما عصاره ی درخت فندق جادوگر یکی از موثرترین روش های درمان گیاهی بواسیر برای تسکین درد و خارش ناشی از این بیماری است. این ماده ی قابض و خنک کننده می تواند با کاهش التهابات و تورم های ناشی از بواسیر به طور موقتی درد ناشی از آن را تسکین دهد.

فندق افسونگر به کاهش التهاب رگ های خونی موجود در انتهای روده کمک می کند، خارش و سوزش ناشی از بواسیر را کاهش می دهد، برای درمان خونریزی ناشی از هموروئید مفید می باشد.

پماد یا عصاره فندق افسونگر را در یخچال بگذارید تا سرد شود، روزی ۳ بار یک پد پنبه ای را به آن آغشته کنید و بر روی مقعد نگه دارید.

خواص عصاره ی درخت فندق جادوگر :

لایه بردار طبیعی پوست:فندق افسونگر یکی از بهترین لایه بردار های طبیعی پوست است که به تمیز شدن پوست از آلودگی ها و چربی ها کمک کرده و به دلیل خواص ضد میکروبی که دارد، باکتری های سطح پوست را از بین می برد.

۱-درمان خارش و التهاب پوست پس از اصلاح:

فندق جادوگر به دلیل ترکیبات ضد التهابی که دارد، یکی از بهترین روش ها برای درمان التهاب، خارش و دون دون شدن پوست پس از اصلاح صورت می باشد.

ماسک پس از اصلاح:۵ قاشق غذا خوری روغن فندق افسونگر را با ۲ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا، ۲ قاشق غذا خوری گلیسیرین و ۱ قاشق غذا خوری روغن آرگان با هم ترکیب کنید و پس از هر اصلاح بر روی پوست صورت بمالید.

۲-درمان ترک های پوست بارداری:

اگر در دوران بارداری دچار ترک های پوستی شده اید اصلا نگران نباشید، فندق افسونگر حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است که به سفت شدن پوست کمک کرده و ترک های پوست دوران بارداری را درمان می کند.گفته می شود که فندق افسونگر به رفع تیرگی های ناشی از ترک های پوست دوران بارداری هم کمک می کند.هر روز مقداری دمنوش سرد شده فندق افسونگر را به آرامی با یک پد پنبه ای بر روی شکم و سینه ها بمالید تا ترک ها درمان شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر