یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

قوی ترین مارک های کرم پودر برای پوست های چرب پر جوش

عکس, قوی ترین مارک های کرم پودر برای پوست های چرب پر جوش
سوالی که برای بیشتر خانم هایی که اهل آرایش هستند این است که با وجود داشتن پوستی چرب که جوش هم میزند از چه کرم پودری استفاده کنم ؟ در این پست بهترین و معتبرترین کرم پودرهای مخصوص پوست های چرب و جوش دار را برای شما قرار داده ایم.
نحوه آرایش کردن پوست های چرب
کرم پودر ویشی ( کرم پودر ویشی مدل درما بلند به صورت تخصصی برای پوست های دارای آکنه فرموله شده است. معمولا این مشکل پوستی علاوه بر جوش و ناهمواری روی پوست ، باعث قرمز شدن پوست می شود. ترشح چربی نیز می تواند مشکلاتی مانند براق شدن آرایش را ایجاد کند.)
کرم پودر لورال( این کرم پودر در مقابل رطوبت هوا مقاوم میباشد و بدون خشک کردن پوست ، عیوب و نواقص را پوشش می‎دهد. بافت این کرم پودر برای استفاده با براش فوق العاده است. براحتی روی پوست می‎نشیند و کاور خوبی را ایجاد می‎کند. )
کرم پودر میبلین(جزء بهترین برند های کرم پودر است و به همین دلیل این کرم پودر ۲۴ ساعته بوده و پوشانندگی بالایی که دارد ، برای خانم هایی که فعالیت زیادی دارند بسیار مناسب می باشد و برای ۲۴ ساعت پوست را تازه و شاداب نگه خواهد داشت.)
کرم پودر ریمل(کرم پودر ریمل با چند کاربرد ضد آفتاب ، مرطوب‌کننده ، شاداب کننده و محافظت‌کننده پوست است که به‌خوبی جذب پوست شده و پوششی فوق‌العاده یکدست و زیبا روی پوست و آرایش صورت به وجود می‌آورد.)
کرم پودر این لی(کرم پودر مات این لی ، با بافت سبک و درعین حال قدرت پوشانندگی بالا سبب می‌شود تا این محصول به عنوان محصولی منحصر به فرد شناخته شود. فرمولاسیون ویژه این کرم پودر باعث می‌شود تا چهره‌ی شما در تمام طول روز مات و طبیعی بماند و از ایجاد ظاهر براق به ویژه بر روی بینی و پیشانی جلوگیری می‌کند.)
کرم پودر الارو(کرم پودر الارو علاوه بر داشتن خاصیت ضدچروک ، بسیار سبک است و با قدرت جذب بالا ، پوست را به صورت کامل و یکنواخت پوشش می دهد. علاوه بر این دو مزیت همزمان دارد: یکی کاهش خطوط سطحی پوست و پیشگیری از پیری پوست ، و دیگری تنظیم کننده ترشح سبوم پوست . بنابراین مناسب انواع پوست ها حتی پوست های چرب وآکنه ای است.)
کرم پودر دوسه(این محصول دارای بافت سبک ، نرم و طبیعی بوده و با ایجاد پوشش کنترل شده ، تمام معایب سطحی پوست را برطرف می نماید؛ به طور کامل حلقه‌ های تیره اطراف چشم را محو می‌کند)
کرم پودر مدیسان( این محصول پوشش بالایی داشته و مشکلات و عوارض پوستی را به خوبی می پوشاند و با ماندگاری بالایی که دارد سبب می شود مدت زمان تمدید آن کوتاه تر از بقیه محصولات مشابه باشد.)
کرم پودر آموتیا(بهترین برند کرم پودر ، روغن آرگان آموتیا رنگی یکدست مات طبیعی به پوست می دهد. همچنین در برابر آب مقاوم است. این محصول به صورت حرفه ای پوششی ماهرانه و بی عیب و نقص را برای شما تضمین می کند. ماندگاری و دوام این کرم پودر تا ۱۲ ساعت بوده ، فرمولاسیون این کرم پودر غنی شده با روغن آرگان ، روغنی گرانبها و کمیاب از درخت زندگی است. این روغن سرشار از ویتامین E حاوی ۸۰ درصد اسیدهای چرب است که باعث حفظ سلامت و طراوت پوست می‌شود.)
کرم پودر فلورمار( پودر های جاذب موجود در این کرم پودر ، تمام چربی پوست را به خود جذب کرده و به صورت ظاهری یکدست می بخشد. فرمولاسیون این کرم پودر حاوی ویتامین E نیز می باشد.)

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر