یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

قوی ترین ماسکهای خانگی ضد لک برای پوست چرب

عکس, قوی ترین ماسکهای خانگی ضد لک برای پوست چرب
در صورتی که پوست شما پوست چربی است و در روی آن لکه هایی در حال ایجاد شده است باید هر چه سریع تر برای درمان اقدام کنید. بهترین روش استفاده از کرم های ضد لکی است که پزشک پوست برای شما تجویز می کند. حال می توانید از ماسک های خانگی برای درمان و پیشگیری نیز استفاده کنید که در این پست از یاس فان به شما معرفی خواهیم کرد .
ماسک خیار :خیار خاصیت معجزه‌آسایی برای پوست دارد و دارای خواص تسکین دهنده، ضد پیری و به عنوان بهترین ضد لک به حساب می آید.ماسک خیار حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است و بعد از استفاده باعث خنک شدن یوست می شود و خستگی صورت و چشم ها را از بین میبرد و با آنزیم‌های قوی موجود، می تواند پوست صورت را روشن‌تر و لکه‌ها را از بین برد. تاثیر جادویی این محصول را میتوانید بعد از چندبار استفاده بر روی پوست خود ببینید.
ماسک عسل:میتوانید لک‌های صورت خود را به دست این ماده‌ی شیرین و پر خاصیت بسپارید، زیرا ماسک عسل، دارای خاصیت ضد پیری بوده و علاوه بر حفظ رطوبت پوست و تولید انواع باکتری‌های مفید باعث از بین بردن لک های ایجاد شده بر روی پوست می شود. استفاده از این ماسک، به شفاف کردن پوست و از بین بردن چربی کمک میکند.
ماسک لیمو:یکی از دیگر ازبهترین ضد لک ها، ماسک لیمو می باشد که دارای خواص شگفت انگیزی بوده و سرشار از ویتامین C می باشد. ترکیبات این ماسک با بهترین محصول خوراکی به اسم لیمو میتواند لکه‌های صورت را هر چه سریعتر از بین ببرد و باعث درخشان شدن و صاف شدن پوست شود. ماسک لیمو بهترین و محبوب‌ترین ماسک‌های ضد‌لک صورت میباشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر