یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

قوی ترین ماسک های گیاهی صاف و لخت و ابریشمی کننده مو

عکس, قوی ترین ماسک های گیاهی صاف و لخت و ابریشمی کننده مو
صاف کردن موها با اتو و کراتین عوارض خودش را دارد و باعث ریزش موهای شما می شود چگونه هم موها را تقویت کنیم و هم صاف و ابریشمی ؟ بهترین راه استفاده از ماسک های خانگی و تقویتی است که در این پست از یاس فان به شما آموزش خواهیم داد.
ماسک های صاف کننده ی مو :
۱- آرد برنج و تخم مرغ:به خاطر خواص بسیار زیاد آن، تخم مرغ همیشه در ماسک های مو وجود دارد ، زیرا آن ها مو را سالم، قوی و لطیف می سازند. این جز که با آرد برنج ترکیب می شود ، برای صاف کردن مو بسیار موثر است زیرا چربی های اضافه را حذف و وزوز مو را کاهش و از شکننده شدن مو جلوگیری می کنند. نخست یک عدد سفیده تخم مرغ را با ۳ قاشق آرد مخلوط کنید. .سپس مخلوط را به موهای خود بزنید.پس از آن موها را شانه کرده و بگذارید یک ساعت بماند. پس از این زمان، موهایتان را شامپو بزنید و با آب سرد خوب آبکشی کنید.
عکس, قوی ترین ماسک های گیاهی صاف و لخت و ابریشمی کننده مو
۲- جو و آلوئه ورا :اول از همه، جو دو سر برای تغذیه ، تقویت و مرطوب کردن مو عالی است. پروتئین ها، مواد معدنی، عناصر و ویتامین های زیادی دارند و دقیقا همان چیزی هستند که موها نیاز دارند.آلوئه ورا بیش از ۷۵ ماده مغذی دارد که رشد مو را تحریک می کند و نیز آن را یک نرم کننده عالی می سازد. هم چنین ترکیبی از بلغور جو دو سر و آلوئه ورا به صاف کردن مو بدون اتو مو کمک می کند.۱ عدد آلوئه ورا و ۲ قاشق سوپ خوری جو ( ۳۰ گرم ) چیزی است که شما نیاز دارید. اول، خمیر آلوئه ورا را بردارید و دو قاشق سوپ خوری جو اضافه کنید تا خمیر درست شود. سپس آن را در میان موهای خود بمالید و پوست سر را با آن ماساژ دهید.۲۰ دقیقه بماند. سپس موهای خود را با آب سرد بشویید.
۳-یاسمن و روغن زیتون:روغن زیتون یک ماده عالی برای مو است. بعد از همه اینها ، این روش درمانی موها را براق و مرطوب می کند. آلوئه ورا هم چنین به جلوگیری از ریزش مو و تضعیف آن کمک می کند.در عین حال روغن یاسمن یک ماده عالی به دلیل خاصیت صافی آن است. ترکیب این دو جز باعث می شود موی سالم تر و صاف تر داشته باشید. ۲ قاشق نرم کننده طبیعی ( ۳۰ میلی لیتر ) ، ۲ قاشق روغن زیتون ( ۳۰ میلی لیتر ) ، ۵ یا ۶ قطره روغن یاسمن را با هم کاملا مخلوط کرده . آن را بعد از شستن مو با شامپو و قبل از زدن نرم کننده به مو بزنید. ۲۰ دقیقه بماند و سپس با مقدار زیادی آب بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر