یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

لاغری موضعی با کویتیشن هزینه و عوارض آن

عکس, لاغری موضعی با کویتیشن هزینه و عوارض آن

یکی از روش های لاغری موضعی در کلینیک های زیبایی استفاده از لاغری دستگاه کویتیشن می باشد . از این دستگاه برای کوچک کردن سینه مردان چاق ، بزرگی شکن ، چربی های گردن و غبغب ، ران ها ، سینه ها و … است.( این روش درمانی در کاهش چربی در مکانهای «فیبروتیک» بدن یعنی در قسمت پهلوها، پشت پهلو، شکم و سینه، بسیار مؤثر است.) در این روش پس از آماده سازی بیمار  با استفاده از الکل ناحیه درمان را ضدعفونی می‌کند. سپس با استفاده ازهندپیس دستگاه کویتیشن اولتراسونیک، آن را به آرامی در محل مورد نظر قرار می‌دهد. در حین عمل ممکن است فرد احساس گرما داشته باشد و صدای وزوز دستگاه کویتیشن اولترا را بشنود. درمان‌ها معمولاً بین ۴۰ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد.

عوارض کویتیشن

کویتیشن در ناحیه پشت، قفسه سینه و سر نباید انجام شود چراکه تأثیر امواج اولتراسوند بر روی قفسه سینه ایجاد صدای طبل بزرگ و قوی در گوش بیمار می‌نماید. در ناحیه سر و گردن و نزدیک به استخوان نیز ممنوعیت دارد چراکه فرد احساس صدا می‌نماید و می‌تواند به گوش میانی و یا بافت استخوانی آسیب برساند. حین انجام کار باید تمام وسایل فلزی و الکترونیکی (موبایل) را باید از بدن دور کرد، چراکه انرژی صوتی جذب وسایل فلزی شده و ایجاد گرمای شدیدی می‌نماید و احتمال آسیب به بدن یا دستگاه الکترونیکی وجود دارد.

هزینه کویتیشن : به‌طورکلی قیمت هر جلسه کویتیشن بر اساس موضع مورد درمان و زمان انجام کویتیشن متفاوت می‌باشد. به‌عنوان‌مثال چنانچه ضخامت لایه چربی بیشتر از ۴ سانتی‌متر باشد و چاقی موضعی علاوه بر شکم در ناحیه پهلو هم باشد احتیاج به مدت‌زمان بیشتر و انرژی بالاتری برای درمان دارد و هزینه کویتیشن بالاتر محاسبه می‌گردد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر