یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

لوازم آرایش برند مک تقلبی را بشناس

عکس, لوازم آرایش برند مک تقلبی را بشناس

برند مک یکی از برندهای مشهور در لوازم آرایش است که متاسفانه لوازم آرایش تقلبی مک شباهت زیادی به اصل دارند و بهتر است شما بتوانید برند اصل مک را بشناسید چون محصولات مک گران قیمت هستند و باید اصل آن را تهیه کنید.

روش های سناخت مک اصل از تقلبی:

شناخت ظاهری لوازم آرایشی مک :لوازم آرایشی مک پوکه آمبولانژ و ظرف‌های بسیار ساده‌ای دارد، مثلا در یکی از بهترین و پرطرفدارترین کرم پودر های مک به نام کرم پودر studio fix مک شما با آمپولانژی بسیار ساده روبه‌رو هستید که حتی پمپ روی در آن تعبیه نشده است. نوشته‌ها بسیار کم است و به دو زبان انگلیسی و فرانسه نوشته شده است. در کرم‌پودرها حجم کار بین ۳۰ تا ۵۰ میل است و اگر کسی این کرم‌پودر را زیر صد هزار تومان به شما فروخت، بدانید جنس تقلبی به شما عرضه کرده است. ضمنا فروشگاهی که فقط یک محصول از مک را عرضه می‌کند نیز به احتمال زیاد محصولات تقلبی برای عرضه فراهم آورده است.
استفاده از موتورهای جستجو:این روزها دنیای اینترنت در هرجا و مکانی به شما نزدیک‌ است و جستجو کردن در اینترنت برای همه از همه‌چیز راحت‌تر است. پس وقتی می‌خواهید لوازم آرایشی مک را از انواع تقلبی آن تشخیص دهید، حتما باید سری به اینترنت بزنید.از فروشگاه‌های بزرگ اینترنتی مانند والمارت یا آمازون، که همیشه تمام این محصولات را با تمامی کالیته‌ها موجود دارند یا از سایت های معتبر ایرانی  می توان استفاده نمود.بسیاری از سایت های معتبری که نماد اعتماد الکترونیک یا ای نماد دارند،در صورت فروش لوازم آرایشی چون مک باید دارای کد بهداشت باشند که این روزها بنا به دلایل مختلفی، نمیتوان از طریق قانونی این محصولات را وارد کشور کرد.البته بعضی از سایت ها از طرق مختلف محصولات مک را وارد کشور می کنند،که نه قاچاق‌اند، نه غیربهداشتی و نه تقلبی. حتی با مقایسه قیمت بین این محصولات با قیمت مشابه آنها در فروشگاه‌های اینترنتی خارجی درمی‌یابید خیلی از این فروشگاه‌ها، قیمت‌هایی تقریبا مشابه قیمت خارج از کشور دارند و همین هم اصل بودن این محصولات را تا حد زیادی نشان می‌دهد.

ماندگاری و پوشانندگی بالای محصولات مک:لوازم آرایشی مک، حرفه‌ای هستند و برای کارهای بسیار گران‌ قیمت ساخته شده‌اند، پس باید ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند مثلا پودر فیکساتور آرایش مک با کیفیت بالایی که دارد دوام میکاپ شما را دوچندان خواهد کرد.از سویی دیگر، این لوازم آرایش در آمبولانژهای نه‌ چندان بزرگ عرضه می‌شوند. (البته به استثنای اسپری فیکساتور لوازم آرایشی مک که آمبولانژی بزرگ دارد) پس حتما از این لوازم آرایش باید به صورت محدود استفاده کرد. اگر شما پوستی غیرطبیعی، به‌خصوص پوستی با چربی‌ریزی زیاد ندارید و پوست شما در رده مختلط تا خشک دسته‌بندی می‌شود، حتما لوازم آرایشی مک بیش از ۱۰ ساعت روی پوست شما دوام می‌آورد. پس اگر این چنین نبود، فروشگاه خود را حتما عوض کنید.

شناخت بافت لوازم آرایشی مک:این واقعیتی است که در فروشگاه‌ های اینترنتی امکان تست لوازم آرایش بر روی دست و صورت وجود ندارد، البته این کار چندان بهداشتی نیست و به‌ خصوص برای صورت، که خطرناک است. از سویی در فروشگاه‌ های اینترنتی، شما به ضمانت اصل بودن کالا دلگرم هستید و چندان به تست کردن این مواد نیازی نیست.اما اگر به فروشگاه‌های فیزیکی مراجعه می‌کنید، هنگام خرید کرم پودر اندکی از موادی مانند کرم‌پودر را به دو انگشت خود بمالید. کرم‌پودر یا پنکک یا فون‌های صورت و بدن، که کار پوشانندگی را روی صورت شما انجام می‌دهند، باید عاج انگشتان را بپوشانند، بدون آنکه حالت ماسیدگی در آن‌ها به وجود بیاید. دیگر آن که بافت محصولات پوشاننده و حتی سایه‌های مک کاملا یکدست است و با سایش میان دو انگشت، نه دانه‌دانه می‌شود و نه گلوله می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر