یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

لیزر کربن سریع ترین راه درمان جوش و آکنه و پاکسازی پوست

عکس, لیزر کربن سریع ترین راه درمان جوش و آکنه و پاکسازی پوست
از روش های سنتی و ماسک ها و کرم های پاک سازی پوست که بگذریم قطعی ترین راه پاکسازی استفاده از لیزر کربن یا پیلینگ نرم است که این یک روش کاملا بدون درد است که به سرعت اثر کرده و شما شاهد تغییرات صورت خود خواهید بود. نکته : لیزر کربن پیل در خانم های باردار و افرادی که دیابت کنترل نشده دارند و یا تحت درمان شیمی درمانی هستند، نباید انجام شود.

چه کسانی باید از لیزر کربن استفاده کنند ؟

افرادی که پوست چرب دارند یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شکایت دارند و می خواهند به سرعت پوست آن ها تغییر کند . لیزر کربن یا همان پیل کربن هالیوودی جزو روشهای سریع، بدون عارضه و تاثیرگذار است که به سرعت پوست را پاکسازی و لایه برداری کرده، بهبود می‌بخشد.
لیزر کربن ۴ کار اصلی انجام می‌دهد که عبارتند از:
۱- پاکسازی: کربن می‌تواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کرده و سپس لیزر ذرات کربن را نابود می‌کند و پوست تمیز می‌شود.
۲- لایه‌برداری: با هدف قرار دادن کربن توسط لیزر، سلول‌های مردۀ پوست و جوش‌های سرسیاه هم از سطح پوست برداشته شده و لایه‌برداری انجام می‌شود. در این حالت پوست شفاف‌تر شده، منافذ آن بسته می‌شوند.
۳- از بین بردن جوش‌ها و کاهش چربی پوست: گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می‌شود، باکتری‌های مولد جوش را از بین برده و سبب جمع شدن غدد چربی می شود. در نتیجه تولید چربی پوست را کاهش می‌دهد.
۴- جوانسازی: در پیلینگ کربن لایه‌های عمقی پوست نیز هدف قرار می‌گیرد و تولید کلاژن تحریک می‌شود.
مراحل انجام لیزر کربن پیل :لیزر کربن پیل دو مرحله دارد، در مرحله اول مایع سیاه رنگ کربن مخصوصی روی پوست شما مالیده می شود که مدت ۱۵ دقیقه زمان احتیاج دارد تا به عمق منفذهای پوست نفوذ کند و برای لیزر آماده شود. در مرحله دوم، با دستگاه لیزر اسپکترا شلیک رگبار پرتوهای لیزر به روی پوست دارای کربن انجام می شود. کربن روی پوست، جذب انرژی لیزر و نیز کارایی و نتیجه عملکرد لیزر را افزایش می دهد. برخورد لیزر به پوست باعث تخریب و شکسته شدن ذرات کربن روی پوست به ذرات کوچک تر شده و بهمراه آن سلول های مرده پوست، مواد زاید و چربی پوست و جوش های سرسیاه را هم نابود می کند.لیزر کربن پیل با انفجاری که روی پوست و در داخل منفذهای باز ایجاد می کند علاوه بر لایه برداری، سبب تحریک کلاژن سازی و ترمیم منافذ پوست هم می گردد؛ بنابراین، فرایند جذب لیزر در لایه های پوست منجر به تسریع در روند بازسازی ساختار پوست می شود.
کاربرد لیزر کربن پیل
این روش از به روزترین تکنولوژی دنیا بوده و مناسب انواع پوست‌ها است که با یک طیف نرم لایه برداری را انجام می‌دهد و هیچ عارضه و خطری در بر ندارد و شما می‌توانید بلافاصله بعد از استفاده، به فعالیت روزانه خود برگردید. برخی از کاربردهای این لیزر عبارتند از:
روشن کردن و شفاف شدن پوست
بسته شدن منافذ پوست
کمرنگ شدن تیرگی جای جوش
تحریک کلاژن‌سازی
کاهش و تنظیم ترشح چربی پوست
صاف کردن و لطافت پوست
سفید سازی بیکینی و واژن
مزایای لیزر کربن پیل
این لیزر به تنهایی می تواند بسیاری از مشکلات پوست آسیب‌ دیده را حل کند و اثرات آن را بلافاصله بعد از لیزر می‌توانید مشاهده کنید. لیزر کربن پیل مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارتنند از:
بدون درد بودن
تاثیر و نتیجه فوری
بدون عوارض جانبی و خطر برای فرد
قابل استفاده در انواع پوست‌
دوره نقاهت ندارد و قرمزی و زخمی بجا نمی‌گذارد
روشی سریع و راحت
صفحه اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری
دوره نقاهت لیزر کربن پیل
از عوارض جانبی لیزر کربن پیل، قرمزی اندک و مختصر سوزن سوزن شدن تا چند ساعت پس از درمان ممکن است وجود داشته باشد است. برداشت موقت مو در منطقه تحت درمان ممکن است رخ دهد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر