یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

لیست غذاهای چاق کننده ی شکم و پهلوها

عکس, لیست غذاهای چاق کننده ی شکم و پهلوها
مصرف بعضی از غذاها مستقیما باعث بزرگ شدن شکم می شود که شاید ما خیلی از آن ها را می شناسیم  و بعضی را  نه. در این پست به شما می گوییم که کدام غذاها باعث می شود شکم شما بزرگ تر شود .
خوردن شیرینی به جای صبحانه: یک شیرینی دانمارکی حدود ۲۵۰ کالری و مقدار زیادی چربی دارد.
شیوه صحیح: خوردن میوه‌جات و ماست کم‌چرب یا یک تکه نان تست گندم سبوس‌دار بدون کره، به همراه میوه‌های خرد شده است.
ماست و لبنیات پر چرب به سرعت باعث بزرگی شکم میشوند .
بستنی و دونات ها بی شک باعث افزایش حجم شکم شما خواهند شد.
پیتزا گوشت:شیوه صحیح: به جای آن از پیتزای سالم سبزیجات میل کنید. فیبر و مواد مغذی اضافی را دریافت می‌کنید و در هر تکه ۱۰۰ کالری کمتر دریافت خواهید کرد.
گوشت قرمز پر چرب : شیوه صحیح: گوشت بدون چربی، مانند ماهیچه و فیله یا استیک. مصرف وعده گوشتی باید به اندازه مشت فرد باشد، نه به اندازه بشقاب غذا.
سوسیس
چیپس و پفک
همبرگر:شیوه صحیح: به جای آن از یک نوع برگر کبابی با گوشت گوساله به جای گوشت گاو یا گوشت بوقلمون بدون چربی یا از برگر گیاهی میل کنید.
سرخ‌کردنی‌ها:شیوه صحیح: خوردن سالاد یا میوه‌جات را جایگزین کنید.
نوشابه : شیوه صحیح: نوشیدن آب. اگر میل به کافئین دارید، قهوه سیاه را امتحان کنید. نوشیدن یک لیوان شیر تقریباً هیچ کالری ندارد. حدودا زیر ۱۰۰ کالری است، اگر شیر بدون چربی باشد.
دنده کبابی:یک تکه بزرگ آن ۹۰۰ کالری و چربی دارد. افزودن سس خوش طعم و شکر و نمک هم به کالری آن اضافه می‌کند.شیوه صحیح: خوردن یک نصف دنده و اضافه آن را برای یک وعده دیگر بگذارید. یک سیب‌زمینی شیرین پخته را کمی سرکه یا یک کمی دارچین به آن بزنید تا غذایی کامل شود.
غذا‌های رستورانی:اگر نمی‌توانید از خوردن منو‌های رنگین صرف نظر کنید، سعی کنید از بین غذا، هوشمندانه انتخاب کنید. سبزیجات و سالاد بخارپز را انتخاب کنید. از خوردن انواع سس‌ها و سس‌های چرب صرف نظر کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر