یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ماسک بوتاکس خانگی ارزان قیمت اما موثر

عکس, ماسک بوتاکس خانگی ارزان قیمت اما موثر

برای داشتن یک ماسک بوتاکس صد در صد طبیعی و بی خطر در خانه نیاز به مواد زیر دارید.

ماست تازه ، لیمو
موز ، عسل

یک قاشق غذا خوری ماست تازه، یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی، نصف یک موز به صورت پوره شده کامل، ده قطر آب لیموی تازه را با هم در مخلوط کن بریزید.

مخلوط کن را روشن کنید و اجاره بدهید مواد کاملا با هم مخلوط شود

.ماسک بوتاکس شما باید به صورت کرمی یک دست در بیاید اگر مخلوط کن شما توان یکدست کردن آن مواد را ندارد بهتر است از گوشتکوب برقی یا هم زدن توأم با له کردن با یک چنگال استفاده کنید.

به هر حال مواد شما باید یک دست و کاملا کرمی و صاف شود.ماسک را در یخچال بگذارید و چند تکه یخ را در کیسه فریزر بریزید و صورت خود را با یخ ماساژ دهید.این کارسبب بسته شدن منافذ باز پوست شما می‌شود و ماسک مواد خود را به لایه های سطحی تر پوست می‌بخشد همین کار سبب می‌شود خطوط صورت شما بهتر پر شود. ماساژ را آن قدر ادامه دهید که یخ ها آب شود.

حالا به مدت ۴۰ دقیقه ماسک بوتاکس طبیعی را رروی صورت و اطراف چشم ها خود قرار دهید مواظب باشید که از ماسک بوتاکس چیزی به درون چشم‌های شما نفوذ نکند. در زمانی که ماسک روی صورت شماست، صورت نباید خطوطی را به خود بپذیرد. پس از ابراز احساسات جلوگیری کنید. نه بخندید و نه نارحت شوید اگر ضرورت داشت با سادگی هر چه تمام بی آنکه عضلات صورت را به کار بگیرید جواب دهید. البته این که صحبت چندانی نکنید خیلی بهتر است.ماسک را با آب رو به خنکی اما ولرم آب بکشید. بهتر است این کار را دو بار در هفته انجام دهید به خصوص قبل از خواب اگر از کرم‌های شب استفاده می کنید بهترین زمان مصرف این کرم ها بعد از آبکشی ماسک است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر