یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ماسک خانگی لک های صورت برای پوست های روشن

عکس, ماسک خانگی لک های صورت برای پوست های روشن

اگر شما میخواهید لکهای پوست خود را با ماسکهای خانگی درمان کنید باید دقت کنید که پوست شما تیره است یا روشن. در پستهای قبل روش درمان لک صورت برای پوستهای تیره را قرار داده ایم. در این پست درمان لکهای پوست برای پوستهای شفاف را ذکر خواهیم کرد.برای درمان لک روی پوستهای روشن به ماسک زیر نیاز دارید :

ماسک آبلیمو و عسل :

(لطفاً از این ماسک هر روز استفاده نکنید. لیمو می تواند باعث لایه برداری پوست شود و اگر هر روز آب لیموی مخلوط شده را با هر ماده دیگری استفاده کنید، در نهایت به لایه اپیدرم (بالاترین) لایه پوست آسیب می رسانید و به نوبه خود، پوست شما حساس می شود.)

طرز تهیه:

یک لیمو رسیده را با آب سرد بشویید و آن را با یک حوله تمیز خشک کنید. با استفاده از یک چاقوی تیز آن را به دو قسمت برش داده و فشار دهید تا آب آن را در یک کاسه شیشه ای جمع کنید.در صورت لزوم می توانید برای تهیه این ماسک از ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری آب لیمو استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که آب لیموی تازه فشرده حاوی مواد مغذی بیشتری است.

به همین ترتیب، شما می توانید از هر لیمو رسیده استفاده کنید، اما لیمو ارگانیک به بهترین شکل عمل می کند.عسل طبیعی را مستقیماً درون کاسه ای که در آن آب لیمو را فشار داده اید بریزید. شما باید از دوزهای کم و مساوی استفاده کنید.

مانند آب لیموی طبیعی، سعی کنید عسل خام را برای این ماسک انتخاب کنید. مطمئناً، عسل خریداری شده در فروشگاه، این مزایا را ندارد و برای پوست، به اندازه عسل طبیعی مفید نخواهد بود.همه مواد را هم بزنید. با استفاده از یک قاشق، عسل و آب لیمو را به آرامی مخلوط کنید. مخلوط کردن را ادامه دهید تا مایع غلیظی به دست بیاید.

بعد از قرار دادن ماسک روی پوست بگذارید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی موضع باقی بماند سپس با آب ولرم صورت خود را آبکشی نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر