یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ماسک های قدرتمند خانگی درمان جوش سیاه بینی

عکس, ماسک های قدرتمند خانگی درمان جوش سیاه بینی

جوش های سر سیاه به خصوص روی بینی باعث بزرگ تر نشان داده شدن بینی شده و صورت ما را کثیف نشان می دهند .ضمن اینکه این جوشها سن فرد را بالاتر نشان می دهد. درمان چگونه است. بهترین درمان خانگی استفاده از ماسکهایی است که کمک می کند پوست خود را پاکسازی کنید.

یک ماسک ساده ارزان اما قدرتمند : لیمو + عسل + شکر : لیمو را به حالت نصف قاچ کرده و روی سطح برش داده شده مقدار کافی عسل بریزید. سپس روی نیمه‌ی لیمو مقدار خیلی کمی شکر بریزید. لیموی حاضر همچون اسفنجی طبیعی است که می‌توانید به صورت حرکاتی دایره‌ای بر روی پوست خود ماساژ دهید. بیشتر از یک بار در هفته این روش را امتحان نکنید.

ماسک قدرتمند دیگر : زغال فعال + خاک رس سبز: نصف قاشق چای خوری پودر زغال فعال را با یک قاشق چای خور خاک رس سبز مخلوط کرده و یک دوم قاشق چای خوری آب گرم به آن‌ها اضافه کنید. طوری اجزا را با هم مخلوط کنید که هیچ توده‌ای باقی نماند و مخلوط یکنواخت باشد. با استفاده از یک اسفنج یا مسواک، ماسک ساخته شده را بر روی پوست خود قرار دهید. اجازه دهید ماسک چند دقیقه‌ای بر روی پوست شما قرار داشته باشند تا کاملا خشک شود. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید. چنانچه این کار یک یا دو بار در هفته انجام دهید، منافذ پوستی شما در اکثر مواقع تمیز خواهند بود.

ماسک قدرتمند آخر : آلوئه ورا + خاک رس سفید + روغن‌های ضروری : ۲ قاشق چای خوری از خاک رس سفید و ۱ قاشق چای خوری ژل آلوئه ورا را با هم مخلوط کنید. سپس یک قاشق چای‌خوری آب مقطر ساده و ۳ قطره از اسانس‌های یلانگ یلانگ و اسطوخودوس را به آن اضافه کنید. در یک لیوان یا کاسه‌ی سرامیکی اجزا را به خوبی هم بزنید تا مخلوطی یکنواخت حاصل شود. با استفاده از اسفنج یا مسواک، ماسک درست شده را بر روی صورت خود قرار دهید و اجازه دهید که ۱۰ دقیقه بر روی پوست‌تان قرار بگیرد. صورت خود را با آب گرم بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر