یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ماسک های قوی برای از بین بردن ریشه موهای پشت لب خانم ها

عکس, ماسک های قوی برای از بین بردن ریشه موهای پشت لب خانم ها
اگر می خواهید بدون لیزر و با روش های خانگی موهای پشت لب خود را از بین ببرید و میزان آن ها را کم کنید در این پست از یاس فان درمان های خانگی آن را برای شما قرار داده ایم .
۱- ماست، زردچوبه و آرد نخود :زردچوبه همراه با ماست و آرد نخود کمک‌تان می‌کند از شر موهای ناخواسته‌ی صورت رها شوید. ضمنا ماست بعث می‌شود حساسیت پوست‌تان نیز کمتر شود. دو قاشق چایخوری ماست را با دو قاشق چایخوری آرد نخود و دو قاشق چایخوری زردچوبه در کاسه‌ای ترکیب کرده و آن را مستقیما روی پوست گذاشته و اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند تا خشک شود. سپس صورت را با آب سرد بشویید.
۲- شکر : شکر هم می‌تواند رشد موهای ناخواسته را مهار کند. چند قاشق چایخوری شکر را در یک قابلمه بریزید و یک دقیقه حرارت دهید. کمی آبلیموی تازه به آن اضافه کرده و حرارت دهید تا مایع غلیظی درست شود. وقتی سرد شد آن را به پشت لب‌تان بزنید. با یک تکه پارچه روی آن را بپوشانید و با حرکات دورانی چند دقیقه ماساژ دهید و فورا در جهت عکس رویش موها آن را بکشید.
۳- اسطوخودوس و روغن درخت چای:موی زائد می‌تواند یکی از علائم هیرسوتیسم یا پُرمویی در زنان باشد. راه حل درمان پُرمویی که مطالعات زیادی نیز آن را تائید کرده‌اند، عصاره‌ی روغنی با خاصیت آنتی اندروژنیک است. اسطوخودوس و روغن درخت چای می‌توانند رشد موهای ناخواسته را کاهش بدهند. یک قاشق چایخوری روغن اسطوخودوس و ۴ تا ۶ قطره روغن درخت چای را با هم مخلوط کنید و با یک پنبه توپی آن را به پوست‌تان بزنید و چند ساعت صبر کنید. این کار را روزی یک تا دو بار و به مدت ۳ ماه انجام دهید تا نتیجه بگیرید.هشدار: این دو عصاره بسیار قوی هستند و می‌توانند عوارضی داشته باشند، بنابراین قبل از اینکه آن را مستقیما به پوست صورت‌تان بزنید، روی دست‌تان امتحان کنید. اگر علائمی ندید می‌توانید از آن استفاده کنید.
۴- شنبلیله:شنبلیله هم گیاهی است که به خوبی می‌تواند موهای ناخواسته را از روی پوست‌تان بردارد. تخم شنبلیله را شب بخیسانید و روز بعد بخورید. یا اینکه دو قاشق چایخوری تخم شنبلیله راپودر کرده و با آب ترکیب کرده خمیر درست کنید و آن را به پوست‌تان بزنید و صبر کنید تا خشک شود. با یک تکه پارچه خشک و نرم به آرامی صورت را تمیز کرده و بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر