یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

ماندگاری ژل های زیبایی صورت دقیقا چقدر است

همیشه چیزی که پزشک به شما می گوید حداکثر ماندگاری با حداقل نتیجه است مثلا وقتی گفته می شود بوتاکس به مدت ۶ ماه نیاز به ترمیم دارد در واقع شما از ماه سوم چروکهای ریز را مشاهده میکنید و این برای هیچکس خوشایند نیست . پس در واقع بهتر است بگوییم چه زمانی ژل ها کامل ترین تاثیر را دارند. در تعریف ماندگاری ژل های زیبایی گفته شده ماندگاری بین ۶ ماه الی یکسال . ولی در واقع شما از ماه چهارم شاهد کم شدن و از بین رفتن اثر این گونه ژل ها خواهید شد. با مراقبت درست از پوست و حفظ سلامت عمومی و توجه به سرعت و نحوه متابولیزه فیلرها در بدن، شما می‌توانید دوام اثر ژل‌های پوستی را افزایش دهید.

برند رادیز یک فیلر مورد تأیید سازمان غذا و داروی امریکاست که از هیدروکسی لاپاتیت کلسیم تشکیل شده است. ذرات میکروسکوپی در یک ژل غلیظ و روان معلق هستند و اثر حاصل از تزریق آنها حدود ۱۲ ماه باقی می‌ماند. این نوع فیلر، تولید کلاژن در بدن را تحریک می‌کند.

ژل یا فیرلهای اسید پلی – آل – لاکتیک:این نوع فیلرها از مواد مصنوعی زیست­ تخریب­ پذیر و سازگار با بافت‌های زنده تولید می‌شوند (که برای بدن ضرری ندارند). اسید پلی – آل – لاکتیک قبل از این که استفاده از آن به عنوان یک رفع کننده چین و چروک‌های صورت توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شود در تجهیزات پزشکی به کار برده می‌شد. ژل‌های حاوی این ماده معمولاً عمقی‌تر از ژل‌های دیگر در زیر پوست تزریق شده و تولید کلاژن را تحریک می‌کنند. ژل‌های حاوی اسید پلی – آل – لاکتیک پس از چند روز از بین می‌روند اما اثر آنها بیش از ۲ سال باقی خواهد ماند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر