یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

متن های زیبای دخترم تولدت مبارک پسرم تولدت مبارک

عکس, متن های زیبای دخترم تولدت مبارک پسرم تولدت مبارک
دختر جان جانانم روز تولدت رسیده که باز به تو هدیه بدهم ، هدیه من عشق و محبت است نثار خوبی‌هات. روز آغاز زیستن مبارک.
پسر خوبم، نمیدانم پیش از به دنیا آمدن تو چگونه می‌زیستم و آیا اصلاً می‌زیستم؟ که اکنون نفسم به نفس تو بند است. نفس‌هایت مستدام و تولدت مبارک.
عزیزم اکنون به جای دستانم ، دو بال طلائی می‌خواهم تا در زیبا ترین تاریخ تقویم ، برای ستاره باران کردن شب تولدت ، تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم “تولدت مبارک دختر عزیزم”
امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است ،روزی که ، پلک جهان می پرید ، دلم گواهی می داد ، اتفاقی می افتد و لحظاتی بعد ، فرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من ، دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است ، امروز روزی است که تو به دنیا آمدی …
تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ،خدا به من خندید
و استخاره زدم ،گفت کوثرم باشی
خدا کند که ببینم عروس گلهایی
خدا کند که عروس صنوبرم باشی
دختر گلم تولدت مبارک
داری مرد می شی … داری قد می کشی و من دارم لحظه های‌ مرد شدنت را میبینم.تو دنیای آدم بزرگ ها خیلی خبری نیست پسرم … خیلی زود بزرگ نشو . دلم می خواد تا می تونی از دنیای سادگی و بچگی کیف کنی.لحظه های‌ قد کشیدنت را میبینم و زندگی میکنم .تولدت مبارک عزیز دلم. تنها آرزوم اینه که چشات همیشه بخنده و خدا ازت راضی باشه.
در واهمه ی بی خوابی ام ، نام تو چون قناری سرگردان ، به دیواره های‌ قفس می کوبد و من پر میشوم در سالروز تو پسر گلم
پسر دوست‌داشتنی من تاریخ تولد تو در تقویم و در یک روز خاص نیست؛ چراکه تو بارها و بارها، هرروز و هرروز در قلب من متولد میشوی. به دنیا آمدن تو دلیل هر تپش قلبم است. دلیل هر تپش قلبم مبارک.
دختر عزیزم، نمیدانم چطور خدا را بخاطر این هدیه قشنگش شکر کنم. به اندازه تک تک سلول های بدنت از خداوند سپاسگزارم. از خدا میخواهم این هدیه‌ای که به ما پدر و مادرت بخشیده در پناه خودش حفظ کند.
رویه پیشونیه فرشته ها نوشته هرکی دختر داره جاش وسطه بهشته
از آسمون میباره درو طلا و گوهر زرو سیمو نقره وقتی میخنده دختر
دختر نازنینم تولدت مبارک

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر