یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

محلول اریترومایسین و معجزه درمان جوشها

عکس, محلول اریترومایسین و معجزه درمان جوشها

برای درمان جوشهای صورت درمان های مختلفی وجود دارد اما اگر جوشهای شما به دلیل عفونت پوست هستند بهترین نوع درمان استفاده از محلول اریترومایسین است. شما باید مطابق دستور پزشک پنبه را به دارو آغشته کرده و خیلی آرام روی صورت تمیز و جوشها بکشید . این محلول را باید به صورت منظم استفاده نمایید.

توجه

مصرف بیش از حد آنتی بیوتیک‏ها می‏تواند منجر به ایجاد عوارض جانبی خاصی گردد. افرادی که از آنتی بیوتیک‏های آکنه برای مدت زمان طولانی استفاده می‏کنند، امکان بیشتری برای ابتلا به عفونت دستگاه تنفسی نسبت به دیگران دارند. بنابراین، حتی بهترین آنتی بیوتیک‏ها برای جوش نیز باید تحت نظر دکتر و مطابق با دستورالعمل او استفاده گردد. در صورت امکان، دوز دارو باید به منظور اجتناب از ایجاد عوارض جانبی به حداقل برسد.

این آنتی بیوتیک دارای خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی می‏باشد، که باعث تخریب تعادل پروتئین در گونه‏های باکتریایی شده و در نتیجه باعث مرگ میکروب‏ها می‏گردد. برخلاف تتراسایکلین، این قرص می‏تواند با غذا و یا بدون غذا استفاده شود. در حالی که با مصرف این دارو، باید مقدار زیادی آب برای به حداقل رساندن اثرات جانبی آن بنوشید.

البته شما می توانید به غیر قرص یا محلول اریترومایسین از داروهای دیگری چون تتراسایکلین, مینوسیکلین و داکسی سایکلین نیز استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر