یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

محو کردن خط خنده در منزل با این روشها

در صورتی که تمایل ندارید از روشهای پزشکی هم چون فیلر برای درمان خط خنده استفاده کنید با این آموزش همراه شوید.

ماسک زرد چوبه :

یک ماسک عسل و زردچوبه تهیه کنید و آن را به مدت ۲۰ دقیقه یا در صورت تمایل یک شب کامل روی پوست صورت قرار دهید. سپس صورت خود را با آب گرم شستشو دهید. توجه داشته باشید که ممکن است زردچوبه رنگ پوستتان را تغییر دهد، برای شستشوی آن از سرکه سیب استفاده نمایید.

ماسک سفیده تخم مرغ :

برای تهیه ماسک سفیده تخم مرغ، سفیده یک عدد تخم مرغ را جدا کنید و پس از ترکیب با مقداری روغن نارگیل، بر روی صورت بمالید و اجازه دهید خشک شود؛ ۲۰ دقیقه بعد آن را با آب ولرم بشویید.به جای روغن نارگیل می‌توانید از خواص عسل برای مراقبت از پوست، استفاده نمایید. یک قاشق غذاخوری عسل را به سفیده تخم مرغ اضافه کرده و پس از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ماساژ ترکیب روی صورت، با آب گرم بشویید.

اسکراب کیوی
، لایه برداری پوست یکی از راهکارهای خوب برای از بین بردن خط خنده است. با ترکیب کیوی و شکر یک اسکراب بسازید و پوست خود را لایه برداری کنید.

ورزشهای از بین بردن خط خنده :

یوگای صورت با محکم کردن عضلات صورت و در نتیجه محو کردن خطوط چروک، به گونه‌ای کاملا طبیعی پوست صورت را جوان تر می‌کند.
برای شروع، گوشه‌های دهان خود را با دو انگشت اشاره به طرفیت بکشید، گوشه‌های دهان را سفت کرده و ۵ تا ۱۰ ثانیه مقاومت ایجاد کنید. این عمل را ۱۰ تا ۱۵ بار در طول روز انجام دهید.

عکس, محو کردن خط خنده در منزل با این روشها

نفس را در دهان خود حبس کرده و لپ‌های خود را کاملاً پف کنید. این حباب را از یک سمت دهان به سمت دیگر انتقال دهید. نفس را آزاد کرده و مجدداً تکرار کنید.

عکس, محو کردن خط خنده در منزل با این روشها

دندان‌ها را روی هم گذاشته و یک لبخند کامل بزنید. این لبخند کامل، بافت خطوط خنده اطراف دهان را محکم می‌کند. ۱۰ ثانیه در حالت لبخند کامل بمانید و سپس رها کنید. روزانه ۱۰ تا ۲۰ بار تکرار کنید.

عکس, محو کردن خط خنده در منزل با این روشها

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر