یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مخمر آب جو چه نقشی در تقویت مو دارد

عکس, مخمر آب جو چه نقشی در تقویت مو دارد

اگر شما قرصهای مخمر آب جو را برای درمان ریزش مو و با هدف تقویت موها مصرف می کنید باید بدانید که این کار بسیار مفید است. این قرصها حاوی مقادیر زیادی کروم است. کروم یک ماده‌ی معدنی مفید و لازم برای بدن ما و حفظ زیبایی موها است.

کروم یک آنتی اکسیدان نیز می‌باشد که با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند.رادیکال‌های آزاد همان مولکول‌های موذی هستند که منجر به آسیب رساندن به موها می‌شوند.

مخمر آب جو سرشار از املاح معدنی، اسیدهای آمینه، پروتئین و انواع ویتامین‌ها به خصوص ویتامین‌های خانواده‌ی B می‌باشد.مخمر آب جو حاوی تیامین (ویتامین B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، اسید پانتوتنیک (ویتامین B5)، بیوتین (ویتامین B7) و اسیدفولیک (ویتامین B9) می‌باشد.اگر به سلامت پوست، مو و ناخن‌هایتان اهمیت می‌دهید باید حتماً ویتامین B مصرف کنید و مخمر آب جو حاوی این ویتامین‌ها می‌باشد.

مخمر آب جو به صورت پودر، قرص و در نوشیدنی‌ها وجود دارد. اگر تصمیم به مصرف آن گرفته‌اید به داروخانه مراجعه کنید. قیمت مکمل‌های مخمر آب جو بالا نیست.

توجه داشته باشید اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید و یا برای مصرف این مکمل دو به شک هستید حتماً نظر پزشکتان را جویا شوید. مکمل مخمر آب جو اشتها را نیز بالا می‌برد. اگر می‌خواهید چند کیلو چاق شوید نیز می‌توانید به مکمل مخمر آب جو اعتماد کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر