یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

مدل های لباس چاق نشان دهنده برای افراد لاغر

عکس, مدل های لباس چاق نشان دهنده برای افراد لاغر
خانم های لاغر اگر میخواهید با لباس کمی پر تر نشان دهید این ترفندها را بکار بگیرید.
شلوار:از شلوارهای راسته یا دمپا گشاد استفاده کنید. شلوارهای تنگ و اسکینی برای شما زیبا نخواهد بود و شما را بیش از حد لاغر و باریک نشان می‌دهد.
طرح لباس:طرح‌های شلوغ و رنگی شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند. هم‌چنین لباس‌هایی با پولک‌دوزی، پارچه‌های توری و تزئینات، به ویژه در منطقه یقه بسیار کاربردی است.
آستین و مدل یقه:پیراهن و بلوزهایی با سرشانه‌ای پفی و پیراهن با دامن‌هایی که چین دارند برای این افراد مناسب است. دامن‌هایی که از آستر‌هایی پفی در آن استفاده شده، مدل امپراطوری و پیراهن عروسکی بر اندام خانم‌های لاغر بسیار زیبا می‌شود.
برش مناسب:مهم‌ترین آیتم در طراحی لباس، ایجاد انحنا و حجم در برخی نقاط لباس است. امروزه طراحان مد بسیاری هستند که لباس‌ها را به گونه‌ای طراحی می‌کنند که در هر اندامی زیبا باشد. نکته قابل توجه برای خانم‌های لاغر، حتی اگر به لباس‌ اورسایز علاقه دارند این است که به برش و دوخت دقت کنند.
لایه لایه بپوشید:لایه‌ای پوشیدن یکی دیگر از کارهایی است که می‌تواند شما را پرتر نشان دهد. به ویژه استفاده از کت‌ها، لاغری بازوها را می‌پوشاند.
رنگ:تا جایی که می‌توانید از رنگ‌های روشن استفاده کنید. رنگ‌های تیره شما را لاغر اندام‌تر از آنچه که هستید نشان می‌دهند. رنگ‌های روشن و براق بهترین گزینه برای استایل زنانه شما خواهد بود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر