یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

مراقبتهای بعد اکستنشن مو برای دوام بیشتر از ۶ ماه

عکس, مراقبتهای بعد اکستنشن مو برای دوام بیشتر از ۶ ماه

تمامی آرایشگرها درباره ی دوام اکستنشن مو به شما می گویند که موها تا یکسال سالم می ماند اما اکستنشن مو نیاز به ترمیم در هر ۳ ماه یکبار دارد ، بدین صورت که هر ۳ ماه یکبار باید با مراجعه به مرکزی که کار نصب اکستنشن را انجام داده ، چسب بالای مو باز و عوض گردد تا دوام و ماندگاری اکستنشن بیشتر شود. چکار کنیم که موها و اکستنشن مو ی ما دوام بیشتری داشته باشد ؟ چگونه فاصله های ترمیم مو را افزایش دهیم ؟

قدم اول انتخاب آرایشگاه و موی مناسب است. شما باید حتما موهای طبیعی و گران قیمت را انتخاب کنید . فرم موهای انتخابی هر چقدر به فرم موهای اصلی خودتان نزدیک‌تر باشد، نیاز به مراقبت کمتری دارد. در نتیجه عمر اکستنشن بیشتر می‌شود. به عنوان مثال اگر موهای مجعد و فری دارید، هرگز از موهای لخت و کاملا صاف برای اکستنشن استفاده نکنید. چرا که بعدها مجبور خواهید شد که برای یکدست کردن موها، هر روز از سشوار و اتو مو استفاده کنید. به این ترتیب هم موهای نصب شده زودتر آسیب می‌بینند و هم شانس ریزش موهای طبیعی خودتان بیشتر می‌شود.

ابزارهای حرارتی:برای صاف یا فر کردن موهای خود حتما از ابزار حرارتی مناسب استفاده کنید. گرمای بیش از حد می‌تواند باعث آسیب‌دیدگی، خشکی و در نهایت شکستگی و باز شدن اکستنشن‌ها از محل اتصالشان به ریشه مو شود. بنابراین اولا حتما از حرارت کم برای حالت دادن به موها استفاده کنید و دوما هرگز این ابزارها به خصوص اتو را از قسمت ریشه و نواحی نزدیک به آن روی موها نکشید. این کار باعث می‌شود که محل اتصال ضعیف شده و اکستنشن‌ها زودتر از موعد مقرر باز شوند.

شانه کردن:همانطور که می‌دانید شانه کردن موها قاعده و قانون خودش را دارد. این قوانین در مورد کسانی که اکستنشن می‌کنند کمی متفاوت است. این افراد باید قبل از شستشو و قبل از خواب موها خود را شانه کنند. برای این کار باید از چند سانت پایین موها شروع کرده و کم کم به سمت ریشه بیایند. توصیه ما برای شانه کردن، استفاده از برس‌هایی است که از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند. در ضمن هرگز موها را زمانی که هنوز خیس و مرطوب هستند شانه نکنید.

شستشو و استفاده از مواد دیگر:فقط در صورت لزوم موهای خود را بشویید. شستشوی بیش از حد می‌تواند موها را ضعیف و شکننده کند. در صورت امکان حتما از شامپوی عاری از سولفات برای شستشوی موهای اکستنشن شده خود استفاده کنید. به این ترتیب طول عمر اکستنشن مو بیشتر می‌شود. در ضمن سعی کنید زیاد از مواد شیمیایی مانند تافت استفاده نکنید. ترکیبات موجود در این مواد ریشه مو را سست می‌کند.

ترمیم به موقع:مراجعه به موقع برای ترمیم موها اکستنشن شده می‌تواند هم از بروز عوارض احتمالی جلوگیری کند و هم عمر و ماندگاری آنها را بالا ببرد. از زمان نصب این اکستنشن‌ها روی سر، دیگر باید به آنها به شکل موهای طبیعی خودتان نگاه کنید و از آنها به درستی مراقبت کنید. توصیه می‌شود که به محض ایجاد مشکل برای پوست سر یا موهای طبیعی خودتان، حتما این موضوع را با آرایشگر در میان گذاشته تا اگر مشکلی وجود داشت سریعا برطرف شود.

متکای مناسب:روبالشی‌های ابریشمی و ساتن، هم برای موها مفید هستند و هم از چروک شدن پوست صورت جلوگیری می‌کنند. بنابراین بعد از اکستنشن مو سعی کنید حتما از روبالشی‌های ابریشمی و حداقل ساتن استفاده کنید. این جنس پارچه از در هم تنیده شدن موها جلوگیری می‌کند. بنابراین صبح‌ها راحت‌تر می‌توانید موها را شانه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر