یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

مراقبتهای قبل و بعد کاشت ابرو و ریزش ابروی کاشته شده

عکس, مراقبتهای قبل و بعد کاشت ابرو و ریزش ابروی کاشته شده

مراقبت های بعد از کاشت ابرو :

برای نحوه خوابیدن بعد از کاشت ابرو به این صورت است که تا ۴ روز بعد از کاشت ابرو، حالت نیمه نشسته یعنی با زاویه ۴۵ درجه نسبت به زمین (خط افقی) خوابیده باشد و همچنین در عین حال از بالشت زیر گردنی U شکل حتما استفاده کند.

ویدیو کاشت ابرو برای خانم ها

استحمام بعد از کاشت ابرو نیز تا ۱۴ روز بعد از پیوند ابرو ، بدین روش است که سر را از گردن به عقب خم می کنند. سر دوشی سیار به حمام بر میدارند و کف سرشان را از عقب برمی گردانند و با شامپوی بچه حتما باید سر را شستشو کنند ۴۸ ساعت بعد از کاشت ابرو می توانند حمام بروند.

به همین صورتی که دکترپوست اجازه داده است استحمام کنند.

در صورتی که آب یا کف از ابرو عبور کرد، موردی ندارداما ضرب آب دوش نباید مستقیم به روی ابرو برخورد کند. نکته احتیاط کنید که این پروسه تا ۱۴ روز به ابرو هیچ گونه برخوردی نداشته باشد.

برای شستشوی صورت و ابروها، صورت از چشم به پایین بلامانع می باشد، اما ابروها را باید تا ۱۴ روز با اسپری بشورند. ۲۴ ساعت بعد از کاشت ابرو دو اسپری تهیه می کنند که در یکی از اسپری ها یک قاشق غذا خوری شامپوی بچه و در اسپری دیگر آب معدنی جوشیده قرار دهید.

پاسخ به سوالات کاشت ابروی خانم ها

البته اسپری که تمیز و شسته شده باشد، قرار می دهند. بعد از این که قرار دادن تکان می دهند تا کف کند و از فاصله ۵ سانتی متری اسپری می کنند در ابروها.
بعد از این که چند دقیقه صبر کردند، بعد از آن خود به خود چربی و آلودی از روی ابروها برکنار می رود. به هیچ وجه دست بر روی آن کشیده نمی شود.

بعد از ۵ دقیقه، اسپری که حاوی آب است را میزنیم تا حالت شستشو را انجام دهد. پس مجددا گفته می شود که ۲۴ ساعت بعد از کاشت ابرو اسپری کف به نحوی که گفته شد ۵ دقیقه صبر و سپس اسپری آب زده می شود. این پروسه را می توان هر ۱۲ ساعت تا ۱۴ روز تکرار نمود.

برداشتن بخیه ها در روز ۱۴ می باشد، یعنی زمانی که به دکتر پوست مراجعه می شود و بخیه ها برایشان برداشته خواهد شد می توانند بعد از این که به منزل مراجعه کنند و استحمام نمایند و حتی استحمام نیم ساعته داشته باشند. بدین صورت که در حمام باید نیم ساعت کف با آب گرم زیادایجاد کنند و بر روی ابروها قرار دهند. نکته اگر پوسته برروی ابروها قرار گرفته باشد، فرد باید این پروسه کف گذاری را تکرار کند تا کاملا شل و از مو برطرف شود و در انتها با آب با آهستگی شستشو دهند برای این کار می توانند با یک گوش پاکن در جهت خواب ابرو به آرامی شستشو دهند تا آسیبی به خواب ابرو وارد نشود و پوسته ها را جدا نمایند.
نگهداری بعد از روز ۱۴ بدین صورت است که فرد دیگر نیاز به استفاده از شامپوی بچه ندارد و می تواند از صابون بچه جهت شستشوی صورت استفاده کند. فرد کفی را که ایجاد کرده است را مقداری را در ابروها قرار دهد و ابروها را نیز شستشو می دهد و در حالتی که آغشته به کف می باشد با براش نرم داخل ابروها می کشد. هدف بعد از روز ۱۴ این است که پوست کف داخل ابروها تمیز شود و هیچ گونه چربی داخل آن وجود نداشته باشد.
داروهایی که برای فرد نوشته می شود اعم از یک آنتی بیوتیکی که چند روز استفاده می شود و یک ضد خارش و ضد التهاب نیز تجویز خواهد شد. همچنین مسکنی که برای یک روز باید مصرف گردد. تمامی داروها همان روز بعد از کاشت ابرو باید استفاده شود.
پرهیز غذایی خاصی ندارند، سعی شود که میوه جات و سبزیجات بسیار مصرف گردد،آناناس تازه در بهبود زخم کمک شایانی می کند همچنین مصرف موز به دلیل دارا بودن پتاسیم مفید است. خوردن ویتامین C بصورت قرص جوشان روزانه بسیار مفید و مثمرثمر می باشد.
بعد از کاشت هر نوع مویی از جمله ابرو به هیچ وجه سیگار و قلیان مصرف نشود چرا که بسیار مضر می باشد.
پانسمان پشت سر،محل برداشت مو است. پانسمان پشت سر در واقع پانسمانی که همان روز کاشت ابرو را برای متقاضی انجام داده می شود، کافی می باشد و فرد پانسمان برداشته می شود و فقط تا ۴ روز روی محل برداشت پشت سر، پماد قرار داده می شود.

اصلاح بعد از کاشت ابرو

هر کاشت مویی ممکن است که بعد از ۳ هفته تا ۱ ماه بعد از کاشت مو، خواه کاشت موی ابرو، کاشت موی ریش یا کاشت موی سرباشد، باید حدود سه هفته تا یک ماه ابتدا موی سر باید ریزش کند تا به فاز استراحت و یا ریزش برود. گفته می شود که استراحت در افراد متفاوت می باشد، در واقع از ۳ تا ۶ و یا ۷ ماه طول می کشد. یعنی حداقل ۳ ماه و حداکثر ۷ ماه ابروها به نتیجه برسند، تا ابروها و موها نتیجه مطلوب را با خود به همراه بیاورند. از بین افراد ۲۰ تا ۳۰ درصد هستند که موهای کاشته شده در آنان ریزش پیدا نمی کند و فاز استراحت ندارد و همان موها با همان مقاومت باقی می ماند. پس می توان نتیجه گرفت که زمانی ما می توانیم که با موچین ابروها را اصلاح کنیم که از فاز استراحت خارج شده باشد و ابروها رشد کرده باشد. حداقل ۸ الی ۹ ماه از کاشت ابرو گذشته باشد و کاشت نیز به نتیجه رسیده باشد. اضافه می کنیم که قیچی زدن موهای ابرو از ۱۰ روز بعد از کاشت ابرو میسر می باشد. کاشت ریش نیز به همین صورت است و همچون کاشت موی سر نتیجه خواهد داد.

ریزش ابرو بعد از کاشت

بیماری، استرس، تغذیه نامناسب، علل ژنتیکی و وراثتی و… همگی در کم پشتی ابروها، مژه وحتی موی سر دخیل هستند اما با پیشرفت علم و تکنولوژی فرد نباید مایوس و نامید شود چرا که روش های زیادی برای احیای آن ابداع شده است. زیبایی چهره امری است که افراد برای کسب آن به راه های زیادی دست می زنند. یکی از اعضایی که توجه کمتری بدان می شود، ابروها می باشد در حالی که باید بگوییم کم پشتی و نافرمی ابروها چهره را بدفرم و زشت جلوه می دهد. خوشبختانه اخیرا برای رفع این عارضه کاشت ابرو با موی طبیعی در بیشتر مطب های پوست و کلینیک های زیبایی در حال اعمال است. توصیه می نماییم که متقاضیان این پروسه باید به دکتر پوست خوبی مراجعه کنند تا بعد از کاشت هیچ گونه عوارضی رخ ندهد، همچنین بهترین نتایج را برای فرد به ارمغان بیاورد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر