یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

مزایای زدن پرایمر سایه قبل آرایش چشم

عکس, مزایای زدن پرایمر سایه قبل آرایش چشم
استفاده از پرایمر سایه موجب می شود تا ماندگاری سایه های چشم و آرایش ماندگاری بالا داشته باشد. پرایمر سایه در واقع یک لوسیون نرم کننده می باشد و حالت کرمی دارد. از این کرم قبل از آرایش چشم استفاده می شود که پوست یک دست شود و برای آرایش چشم کاملا صاف به نظر برسد.

زمانی که از این پرایمر ها استفاده می شود، خط چشم ها و سایه ها بهتر بر روی پوست می نشینند. از سوی دیگر یکی از مزیت های اصلی استفاده از پرایمر ها، جلوگیری از خراب شدن آرایش در زمان تعریق می باشد. این محصول می تواند آرایش شما را براق تر و بی نقص نمایش دهد.

اگر جز افرادی هستید که پوست شما چرب است و از هر محصلی نمی توانید بر روی پوست خود استفاده نمایید، پرایمر سایه می تواند برایتان مفید باشد زیرا چربی پوست را کنترل می نماید و با کاهش چربی ها در اطراف چشم، لب و .. باعث درخشندگی و شفاف شدن پوست می شود.

یکی از دلایلی که باعث می شود استفاده از پرایمر سایه در بین آرایشگر ها بسیار رایج شود، رنگ ماتی است که این پرایمر ها در زیرسازی به پوست می بخشند. زمانیکه از این زیرساز ها استفاده می شود، تمام چین و چروک ها پوشانده می شوند و انواع سایه ها با رنگ و لعاب بهتری نمایش داده می شوند. البته خاطرنشان می شویم که سایه های روشن تر در این خصوص گزینه بهتری است و ظاهر بهتری به آرایش شما می بخشند. به صورت کلی می توان مزایای زیر را به عنوان پرایمر سایه عنوان نمود:

زیرسازی و آماده سازی پوست برای هر نوع آرایش
کاور نمودن منافذ پوستی و یکدست شدن پوست
از بین بردن چین و چروک های سطحی
جلوگیری از برق زدن پوست و مات کردن پوست های چرب
از بین بردن جاهای جوش، لکه، آکنه و …
پرایمر سایه چیست
طرز استفاده از پرایمر سایه:
برای استفاده از پرایمر سایه دقت نمایید که این مورد عموما قبل از از استفاده از کرم پودر و پس از استفاده از مرطوب کننده مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از این محصول لازم است تا ابتدا مقدار کمی از آن را بر روی پوست زده و به خوبی پخش کنید تا یک لایه نازک بر روی پوست قرار گیرد. عموما جذب پرایمر پوست بین ۲۰ تا ۴۰ ثانیه زمان نیاز دارد. پس از اینکه احساس نمودید که پرایمر خشک شده است می توانید ادامه آرایش خود را انجام دهید.

پیشنهاد می شود که پرایمر ها را در زیر چشم استفاده ننمایید زیرا این بخش دارای پوست نازکی است و ممکن است باعث ایجاد حساسیت برای چشم شود.

برای استفاده از پرایمر سایه بهتر است تا از براش مخصوص استفاده کنید تا از یک سو، کرم به راحتی به تمام بخش های پوست نفوذ کنید و از سوی دیگر میزان کمتری از کرم هر بار استفاده شود.البته شما می توانید این کار را با نوک انگشتان خود نیز انجام دهید اما فعالیت با براش های مخصوص آسان تر می باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر