یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

مسدود کردن شماره های ناشناس و مخاطبین جدید

عکس, مسدود کردن شماره های ناشناس و مخاطبین جدید

اگر میخواهید شماره مخاطبین را مسدود کنید مثلا شماره هایی که نمی شناسید یا افراد ناشناس را ، با این آموزش همراه شوید.  ساده‌ترین راه این است که برنامه تلفن خود را باز کرده و به قسمت حاوی تماس‌های اخیر خود دسترسی پیدا کنید، حالا فقط باید هر کدام را که می‌خواهید فشار داده و گزینه مسدود کردن شماره را انتخاب کنید.
روش دوم شامل باز کردن برنامه تلفن، ضربه زدن روی نماد منوی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست و انتخاب تنظیمات است، از منو فقط Call blocking را بزنید و اعدادی را که می‌خواهید مسدود کنید، اضافه کرده و همچنین می‌توانید از منو برای مسدود کردن همه شماره‌های ناشناس به طور همزمان استفاده کنید.

مسدود کردن شماره‌های خاص

برنامه Phone را باز کنید . روی دکمه More ضربه بزنید . وارد تب Blocked شده و نماد Settings را انتخاب کنید . اکنون وارد منوی Blocklist شوید و نماد Plus را انتخاب کنید و شماره تلفن‌های دلخواه را اضافه کنید. همچنین می‌توانید منوی مخاطبین خود را وارد کرده و با منوی More مخاطبین، فردی را مسدود کنید.برنامه‌های شخص ثالث برای مسدود کردن تماس‌های تلفنی
شما همچنین می‌توانید از بین برنامه‌های مسدود کننده تماس شخص ثالث در فروشگاه Google Play، یکی را انتخاب کنید که از موارد ویژه می‌توان به آقای شماره، مسدود کننده تماس و فهرست سیاه تماس‌ها اشاره کرد.Mr. Number یک برنامه اندرویدی رایگان و بدون آگهی است که به شما امکان می‌دهد تماس‌ها و پیام‌های ناخواسته را در تلفن همراه خود مسدود کنید، این برنامه از تلفن شما در برابر هرزنامه محافظت می‌کند و به شما امکان می‌دهد تماس‌های افراد و مشاغل را مسدود کنید.یکی دیگر از برنامه‌های مفید، مسدود کننده تماس رایگان و پشتیبانی از تبلیغات است که می‌توانید از ویژگی‌های ممتاز برنامه Calls Blacklist، از جمله Private Space که به طور ایمن پیام‌های خصوصی و گزارشات تماس را ذخیره می‌کند، لذت ببرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر