یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

معرفی لیزر موهای زائد مناسب برای رنگ پوست شما

عکس, معرفی لیزر موهای زائد مناسب برای رنگ پوست شما

در آغاز مطلب باید بگوییم که  هیچ دستگاهی به صورت کلی بهترین نبوده و بهترین دستگاه لیزر مو زائد، براساس رنگ پوست و ضخامت مو شما انتخاب خواهد شد.

لیزر الکساندرایت برای پوست‌های روشن و زیتونی به کار می‌رود. این لیزر دارای نورمرئی و طول موج ۷۵۵ نانومتر بوده و قدرت جذب ملانین بالایی هم دارد. به همین دلیل ممکن است برای پوست‌هایی با رنگ تیره خطر سوختگی و تغییر رنگ داشته باشد.

لیزر آی پی ال  برای پوست و نژاد ایرانی که اندکی سبزه و تیره بوده مناسب است. این لیر  با پالس‌های نوری کار می‌کند. IPL به عنوان کم‌عارضه‌ترین دستگاه رفع موی زائد در همه نژادها شناخته شده . از این فناوری بیشتر در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی و ماساژ استفاده می‌شود.

دستگاه shr (لیزر اس اچ آر)، برای مو‌های روشن و پوست‌های تیره به کار رفته و هیچ عارضه‌ای ندارد. یکی از بهترین سیستم‌های فناوری آی پی ال می باشد.

لیزر اندیگ (ND:YAG) در گروه لیزر‌های جامد قرار گرفته و با طول موج بسیار بلندی که دارد، به عمق لایه‌های پوست نفوذ خواهد کرد. از این فناوری بیشتر برای درمان لک استفاده می‌شود، اما برای از بین بردن مو زائد نیز به کار می‌رود. طول موج ایجاد شده در این فناوری نزدیک به مادون قرمز بوده و با نادیده گرفتن ملانین پوست، فقط روی فولیکول مو تاثیر می‌گذارد.

بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم کدام است؟

اگر به دنبال بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم و تیره هستید، لیزر دایود مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا که تحقیقات و مشاهدات نشان داده که دستگاه دایود، برای تایپ پوستی ایرانیان و مو‌های ضخیم بهترین انتخاب بوده و بدون بازگشت است.

با توجه به نوع فناوری به کار رفته در دستگاه لیزر دایود و قدرتی که دارد، می‌توان از این تکنولوژی برای از بین بردن مو زائد سرتاسر بدن استفاده کرد. تعداد جلسات لیزر دایود، بسته به ضخامت مو و رنگ پوست می‌تواند از ۶ تا ۱۰ جلسه متغیر باشد. لیزر دایود به نسبت لیزر الکساندریت از جلسات درمانی کمتری برخوردار بوده و اثر‌گذاری و ماندگاری بیشتری دارد.عوارض جانبی لیزر دایود بسیار نادر و موقتی بوده و تنها چند ساعت پس از اتمام جلسه برطرف خواهد شد. دستگاه دایود توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تایید و تابه‌حال هیچ گزارشی مبنی بر عارضه و آسیب جدی از این دستگاه داده نشده است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر