یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

معرفی پرطرفدارترین غذاها در گوگل

غذاهایی که در زیر معرفی می کنیم در مرور گر گوگل بیشترین طرفدار را داشته اند و بسیار سرچ شده اند .

عکس, معرفی پرطرفدارترین غذاها در گوگل

غذای اول مرغ آرام پخته‌ شده : 

آرام پز را از قبل روشن کنید تا داغ شود و یک لیوان آب داخل آن بریزید. کف آرام پز را با فویل پوشانده تا فاصله بین مرغ و کف آرام پز ایجاد شود. مرغ را داخل آرام پز گذاشته و پوست آنرا بکنید.مرغ را به مدت ۵ ساعت با حرارت پایین بپزید تا زمانیکه با دست زدن به بال یا پا ی مرغ نرم باشند. هنگامی که مرغ را برداشتید به آن آب اضافه کنید. (آبی که حاوی نمک، فلفل، ادویه و زعفران باشد یا هر چیزی که دوست دارید)

قبل از اینکه کسی آن را ببیند، پوست مرغ را بکنید. با قاشق از آب کف ماهی‌تابه روی مرغ بریزید تا طلایی شود. خیلی زیاد نباشد فقط درحدی که رنگ و عطر خوب به مرغ بدهد. به هر شکلی که دوست دارید مرغ را تزئین کنید و یا در خورشت استفاده کنید. این فقط نحوه اصولی پختن مرغ در آرام پز بود.به همین راحتی توانستید با کمک آرام پز یک مرغ خوشمزه درست کنید.

عکس, معرفی پرطرفدارترین غذاها در گوگل

غذای دوم :پاستای وایرال‌ شده

این عنوان جستجو، در سال گذشته هر ماه تکرار شده است و باز هم ادامه دارد. به نظر می‌رسد امسال ده‌ها دستور پخت پاستای وایرال‌شده داشته باشیم؛ اما ستاره همه آن‌ها پاستای پنیر فتای پخته‌شده بود که بسیار طرفدار داشت. آموزش درست کردن آن را هم اکنون در یس فان برای شما قرار می دهیم.

مواد لازم
گوجه گیلاسی یک کیلو ، موسیر ۳ عدد
سیر خرد شده ۲ حبه ، نمک به میزان لازم
تکه های فلفل قرمز به میزان دلخواه ،  پنیر فتا یک قالب
روغن زیتون فرابکر ۲ قاشق غذاخوری ، پاستا یک بسته
آب پاستا یک فنجان ، پوست لیمو ۱ قاشق چایخوری
برگ های ریحان و آویشن به میزان لازم

برای پخت پاستا با پنیر فتا، ابتدا فر را با دمای ۴۰۰ درجه سانتیگراد گرم کنید.سپس در یک قابلمه مخصوص فر، گوجه فرنگی، موسیر، سیر خرد شده و مقداری از روغن زیتون را مخلوط کنید. نمک و فلفل قرمز را به آن اضافه کرده تا مزه دار شود. مخلوط حاصله را خوب هم بزنید تا طعم آن ها ترکیب شود.، پنیر فتا را در مرکز گوجه فرنگی ها قرار داده و روغن زیتون باقی مانده را روی آن بریزید. سپس آویشن را روی گوجه فرنگی ها بپاشید. ظرف را به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه درون فر قرار دهید تا گوجه فرنگی ها ترکیده و روی پنیر فتا طلایی شود.

در همین زمان در یک قابلمه بزرگ آب جوش و نمک، ماکارونی را طبق دستورالعمل بسته بندی بپزید.قبل از آبکش کردن حتماً یک فنجان از آب ماکارونی را کنار بگذارید.در مرحله آخر پس از آنکه ظرف گوجه فرنگی ها و پنیر را از داخل فر درآوردید، ماکارونی پخته شده به همراه آب ماکارونی و پوست لیمو را به آن اضافه کرده و کاملا ترکیب نمایید.
تیکه های ریحان را می توانید برای تزیین غذا استفاده کنید.پاستای شما آماده است.

عکس, معرفی پرطرفدارترین غذاها در گوگل

غذای سوم :تاکوی بیریا

این غذا نیز یکی دیگر از اختصاصی‌ها بوده که این‌بار از یک چاشنی سنتی مکزیکی الهام گرفته است. بیریا یک خورش است که آرام می‌پزد و می‌تواند به‌عنوان یک غذای مستقل یا ماده داخل تاکو، خورده شود. هم اکنون آموزش آن را برای شما در همین صفحه قرار داده ایم.
ابتدا گوشت خود را در یک ظرف قهوه ای کنید. به طور سنتی شما قرار است از بز استفاده کنید اما بیشتر مردم از گوشت گاو استفاده می کنند.مقداری آب گوشت گاو ، آبگوشت استخوان و آب اضافه کنید.یک عدد پیاز کامل ، یک پیاز کامل سیر یک عدد چیلی ، مقداری هویج ، مقداری برگ بو و مقداری آویشن به آن اضافه کنید.
بگذارید حدود یک ساعت بپزد تا همه سبزیجات نرم شوند.
همه سبزیجات را بیرون آورده و داخل مخلوط کن بریزید.مقداری گوجه فرنگی ، برگ بو ، فلفل دلمه ای خشک ، پودر زیره و میخک را به مخلوط کن اضافه کرده و همه را با هم مخلوط کنید.سس را دوباره به قابلمه الک کنید تا خوب و نرم شود.
آن را سه ساعت دیگر بپزید و هر ۴۰ دقیقه با کمی آب آن را پر کنید تا مرطوب بماند.حالا ، گوشت را جدا کنید.نان تورتیلا خود را به سس آغشته کنید و سپس آن را در تابه قرار دهید.
مقداری گوشت ، سس ، پنیر ، پیاز و گشنیز به تورتیلا اضافه کنید و آنرا از وسط تا کنید.بعد سرو کن.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر